۴۰۹۴ مناقصه – موسسه تحقیقات علوم دامی کشور – عملیات عمرانی احداث سردر

  تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای فراخوان مناقصه‌عمومی عملیات عمرانی احداث سردر موسسه تحقیقات علوم دامی کشور در نظر دارد فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای عملیات عمرانی سردر به شماره ۲۰۰۳۰۹۱۲۳۵۰۰۰۰۰۲ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت­ها از طریق درگاه سامانه […]

 

تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای

فراخوان مناقصه‌عمومی عملیات عمرانی احداث سردر

موسسه تحقیقات علوم دامی کشور در نظر دارد فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای عملیات عمرانی سردر به شماره ۲۰۰۳۰۹۱۲۳۵۰۰۰۰۰۲ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

مواعد زمانی:

  • تاریخ انتشار فراخوان: مورخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۳
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان: مورخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۳
  • مهلت ارسال پیشنهادات: مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۳
  • زمان گشایش پاکت‌ها: مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۳

نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال ضمانتنامه بانکی

اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان البرز، شهر کرج، خیابان شهید بهشتی بعد از سه‌راه رجائی شهر، روبروی دهقان ویلای اول،‌تلفن تماس: ۳۴۲۵۶۱۲۳-۰۲۶