۴۰۹۴ مزایده – شرکت پتروشیمی خارک – فروش اقلام مازاد

  آگهی مزایده‌عمومی موضوع: اصلاحيه و تجديد مهلت آگهي فروش اقلام مازاد (تیوپ‌های مستعمل آبسازي) پيرو آگهي مندرج در روزنامه اطلاعات و روزنامه مناقصه مزايده به تاريخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳ بدينوسيله متن آگهي اصلاح و فرصت تحويل و پيشنهادها تمديد می‌گردد. شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد (تیوپ‌های مستعمل آبسازي) خود واقع در […]

 

آگهی مزایده‌عمومی

موضوع: اصلاحيه و تجديد مهلت آگهي فروش اقلام مازاد (تیوپ‌های مستعمل آبسازي)

پيرو آگهي مندرج در روزنامه اطلاعات و روزنامه مناقصه مزايده به تاريخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳ بدينوسيله متن آگهي اصلاح و فرصت تحويل و پيشنهادها تمديد می‌گردد.

شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد (تیوپ‌های مستعمل آبسازي) خود واقع در جزیره خارگ را به شرح جدول ذیل، از طریق مزایده‌عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی به‌صورت یکجا به فروش برساند. فلذا از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مزایده را داشته و دارای سوابق و تجربیات مؤثر می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاريخ درج آگهي به تارنماي اينترنتي شركت پتروشيمي خارك به نشاني www.khargpetrochemical.ir مراجعه نمايند.

مبلغ سپرده (تضمین) شرکت در مزایده: ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سيصد و پنجاه ميليون ريال) به‌صورت وجه نقد یا ضمانتنامه بانكي معتبر (مورد تائید پتروشیمی خارک) مطابق با فرآيند مندرج در اسناد مزايده.

آخرین‌مهلت دریافت اسناد مزایده: مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۳

آخرین‌مهلت تحویل پیشنهادها: مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۳

محل تحویل پیشنهاد:

تهران، دیباجی شمالی، خیابان دژم جو، پلاک ۴۰، شرکت پتروشیمی خارک، واحد حراست.

– استان بوشهر، جزيره خارگ، مجتمع شرکت پتروشیمی خارک، واحد حراست.

محل بازدید حضوری و تحويل موضوع مزايده: مجتمع پتروشيمي خارك واقع در استان بوشهر، جزيره خارگ.

متقاضیان می‌توانند به‌منظور هماهنگی جهت بازدید تا قبل از تاريخ تحويل پيشنهاد، همه‌روزه از ساعت ۰۷:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با شماره تلفن ۵-۳۳۸۲۲۰۹۰-۰۷۷ داخلی ۴۱۱۱-۴۱۱۲ واحد عملیات کالا و انبارها تماس حاصل فرمایند. ضمناً به دليل وجود شرايط خاص جهت صدور مجوز ورود به جزيره خارگ، هماهنگي قبلي از طريق شماره‌های مذكور ضروريست.

کیفیت تحویل موضوع مزایده: طبق اعلام مزايده گزار

نکته: بدیهی است که شرکت پتروشیمی خارک در رد یا قبول پیشنهادها مختار است.

ردیف نام مقدار تقريبي واحد
۱ تیوپ‌های مستعمل آبسازي ۵۰۰۰ كيلوگرم