۴۰۹۵ مزایده – شرکت کشت و صنعت فردوس – فروش محصولات سردرختی

  آگهی دعوت به مزایده‌عمومی شرکت کشت و صنعت فردوس (سهامی خاص) در نظر دارد سردرختی باغات میوه انواع آلو و شلیل خود را به صورت قطعه بندی به شرح جدول ذیل و از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند. متقاضیان جهت شرکت در مزایده لازم است مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده […]

 

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی

شرکت کشت و صنعت فردوس (سهامی خاص) در نظر دارد سردرختی باغات میوه انواع آلو و شلیل خود را به صورت قطعه بندی به شرح جدول ذیل و از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند.

متقاضیان جهت شرکت در مزایده لازم است مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به شماره‌حساب ۹۵۰۲۷۰۵۶۶ نزد بانک کشاورزی به‌نام شرکت کشت و صنعت فردوس (سهامی خاص) واریز و برای اطلاع از شرایط شرکت در مزایده، از زمان درج آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۳ با شماره ۳۲۰۷۱۰۷۸-۰۴۵ و ۰۹۱۴۴۵۵۳۳۵۳ و ۰۹۱۲۱۷۲۶۲۳۵ تماس حاصل نموده و جهت بازدید و دریافت اسناد شرکت در مزایده به آدرس استان اردبیل، شهرستان پارس آباد مغان، ۷ کیلومتر مانده به شهر پارس آباد، جنب روستای پیرایواتلو شرکت کشت و صنعت فردوس (مجتمع کوثر) مراجعه نمایند. متقاضیان می‌توانند برای یک قطعه و یا تمامی قطعات مشخص شده و کل باغ پیشنهاد خود را ارائه نمایند.

دستگاه مزایده گزار در قبول یا رد هر یک و یا تمامی پیشنهادهای واصله مختار می‌باشد.

نام قطعه نوع محصول مساحت تقریبی (هکتار) تعداد تقریبی درخت (اصله)
یک شلیل ۸ ۸۶۶۰
دو شلیل ۹  
سه شلیل ۶  
چهار انواع آلو ۷ ۲۸۶۰