۴۰۹۵ مناقصه – شرکت توسعه منابع انرژی توان – احداث واحد هیپ لیچینگ و استخراج حلالی و الکترو وینیگ

 آگهی مناقصه‌عمومی شرکت توسعه منابع انرژی شماره ۱۴۰۳۰۳۲۵ شرکت توسعه منابع انرژی توان در نظر دارد طراحی و نظارت بر عملیات احداث واحد هیپ لیچینگ و استخراج حلالی و الکترو وینیگ خود را (واقع در استان سمنان، شهرستان شاهرود، روستای طرود) با شرایط ذیل از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه […]

 آگهی مناقصه‌عمومی شرکت توسعه منابع انرژی

شماره ۱۴۰۳۰۳۲۵

شرکت توسعه منابع انرژی توان در نظر دارد طراحی و نظارت بر عملیات احداث واحد هیپ لیچینگ و استخراج حلالی و الکترو وینیگ خود را (واقع در استان سمنان، شهرستان شاهرود، روستای طرود) با شرایط ذیل از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های توانمند و صلاحیتدار که دارای سابقه فعالیت در این حوزه می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید جهت تهیه اسناد و تحویل پاکات مناقصه برابر ملاحظات ذیل اقدام نمایند.

۱ – ارائه مستندات مربوط به شرکت، سابقه فعالیت، اساسنامه، روزنامه رسمی و مشخصات کامل اعضای هیئت‌مدیره.

۲ مهلت دریافت اسناد مناقصه: از مورخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۳ به مدت هفت روز

۳-محل تهیه اسناد و تحویل پیشنهادات: تهران، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد، شرکت توسعه منابع انرژی توان، مدیریت بازرگانی مجری طرح‌های معدنی.

۴- بهای اوراق مناقصه: ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال واریز به‌حساب جاری طلایی به شماره: ۱۱۷۷۸۰۰۶۲۶۸۰۲ بانک سپه شعبه شهید چمران کد ۱۱۷۷، به‌نام شرکت توسعه منابع انرژی توان.

۵- اسناد مناقصه در قبال ارائه معرفی‌نامه تحویل می‌گردد.

۶- یک فقره ضمانتنامه معتبر یا چک تضمین‌شده بانکی به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه و پنج میلیون ریال (۱٫۴۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) در وجه شرکت توسعه منابع انرژی توان (به پیشنهادهایی که فاقد سپرده و

امضاء، مشروط و مخدوش و پس از انقضاء مهلت مقرر واصل شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.)

۷- تلفن تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر: ۲۲۷۹۹۱۶۰-۰۲۱ و ۲۲۷۹۹۱۱۴-۰۲۱

۸- هزینه چاپ آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۹- شرکت در رد هر یک یا تمام پیشنهادات مختار است.

۱۰- آخرین‌مهلت ارسال پاکات: ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۳ می‌باشد.

۱۱ – سایر اطلاعات مربوط به مناقصه، در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.