۴۰۹۷ مناقصه – شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس – تکمیل ساخت مجتمع اقامتی

 موضوع: «فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران، مناقصه شماره ۱۴/۴۰۲، اجرا و تکمیل ساخت مجتمع اقامتی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس در شیرینو»  شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس واقع در منطقه پارس جنوبی (عسلویه) در نظر دارد اجرا و تکمیل ساخت مجتمع اقامتی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس در شیرینو، از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید. لذا شرکت‌هایی که […]

 موضوع: «فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران، مناقصه شماره ۱۴/۴۰۲، اجرا و تکمیل ساخت مجتمع اقامتی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس در شیرینو»

 شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس واقع در منطقه پارس جنوبی (عسلویه) در نظر دارد اجرا و تکمیل ساخت مجتمع اقامتی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس در شیرینو، از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید. لذا شرکت‌هایی که دارای سوابق مرتبط و توان فنی و اجرایی لازم در این زمینه می‌باشند، در صورت تمایل می‌توانند، مشخصات و سوابق خود را به این شرکت ارسال نمایند.

شرکت‌های متقاضی که دارای سوابق مرتبط در این زمینه می‌باشند، می‌توانند از طریق سامانه جامع معاملات به آدرس Contract.mobinec.ir که لینک آن در سایت شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس www.mobinec.ir  قابل‌دسترسی است نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه اقدام نمایند.

 

بديهي است ارائه اسناد مذكور هیچ‌گونه حقي را براي متقاضيان به وجود نخواهد آورد و اسناد و مدارك دريافتي غیرقابل استرداد می‌باشد.

 

مهلت و محل تحویل  اسناد تکمیل‌شده حداكثر تا تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۳

استان بوشهر، ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (عسلویه)، شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، کمیسیون معاملات

 

  • تلفن و ایمیل دبیرخانه کمیسیون معاملات: ۳۷۲۹٫۵۱۴۴٫۵۱۴۶-۰۷۷ و    tender@mobinec.ir
  • تلفن واحد متقاضی: ۳۷۲۹۵۱۵۱ -۰۷۷

 

روابط‌عمومی شرکت مبین انرژي خليج فارس