۴۰۹۸ مزایده – شرکت پتروشیمی ایلام – فروش اقلام مازاد

  آگهی مزایده‌عمومی  موضوع مزایده: فروش اقلام مازاد شامل لوله، فلنج، اتصالات در سایزها و جنس‌های مختلف اعم از فولادی، استنلس استیل و فولادهای آلیاژی با استاندارهای ساخت متفاوت. شماره مزایده: ILPC-A-03-006  شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد مطابق مشخصات درج‌شده در اسناد مزایده، فروش اقلام مازاد شامل […]

 

آگهی مزایده‌عمومی

 موضوع مزایده: فروش اقلام مازاد شامل لوله، فلنج، اتصالات در سایزها و جنس‌های مختلف اعم از فولادی، استنلس استیل و فولادهای آلیاژی با استاندارهای ساخت متفاوت.

شماره مزایده: ILPC-A-03-006

 شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد مطابق مشخصات درج‌شده در اسناد مزایده، فروش اقلام مازاد شامل لوله، فلنج، اتصالات در سایزها و جنس‌های مختلف اعم از فولادی، استنلس استیل و فولادهای آلیاژی با استاندارهای ساخت متفاوت خود را به مزایده بگذارد. لذا بدینوسیله از مزایده‌گران واجدشرایط دعوت می‌گردد از مورخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۳ به تارنمای شرکت به نشانی: www.ilampetro.com/ بخش کمیسیون معاملات / زیر بخش مزایده مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام و حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۳ هر سه پاکت‌های (الف، ب و ج) خود را در پاکت‌های مهروموم شده به یکی از دو آدرس ذیل ارسال نمایند:

-تهران، میدان شیخ بهائی، پلاک ۱۸، ساختمان رایان ونک، طبقه پنجم، دفتر مدیرعامل

– ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، شرکت پتروشیمی ایلام، ساختمان مديريت، واحد كميسيون معاملات تحويل دهند. بازدید از اقلام مزایده به‌صورت حضوری با درخواست کتبی، بلامانع است.

مزایده گر لازم است توانایی تودیع ضمانتنامه شرکت در مزایده به میزان صد میلیارد ریال را داشته باشد.

سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مزایده آمده است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، مزایده‌گران می‌توانند با شماره تلفن: ۳۸۳۹۰۰۰۰ -۰۸۴ داخلی ۲۲۱۳ یا تلفن همراه: ۰۹۹۱۲۰۵۳۷۵۶ تماس حاصل فرمایند.

 

آدرس: ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، شرکت پتروشیمی ایلام.

تلفن: ۳۸۳۹۰۰۰۰-۰۸۴   داخلی: ۲۲۱۳-۸۰۲۰     تلفکس: ۳۲۷۲۳۹۴۸ -۰۸۴     کدپستی: ۶۹۳۶۱۵۹۷۰۰