۴۱۰۴ مناقصه – شرکت فولاد آلیاژی ایران – تأمین قراضه استیل ۳۰۴

آگهی فراخوان شناسایی تأمین‌کننده شماره ف/۰۲/۱۴۰۳ شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌منظور شناسایی و تکمیل بانک اطلاعاتی تأمین‌کنندگان خود اقدام به برگزاری فراخوان عمومی در زمینه تأمین قراضه استیل ۳۰۴ نموده است. به همین منظور از کلیه تولیدکنندگان حوزه لوازم‌خانگی و صنایع مرتبط که دارای ضایعات استیل خط تولید می¬باشند، خواهشمند است در صورت تمایل پس […]

آگهی فراخوان شناسایی تأمین‌کننده

شماره ف/۰۲/۱۴۰۳

شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌منظور شناسایی و تکمیل بانک اطلاعاتی تأمین‌کنندگان خود اقدام به برگزاری فراخوان عمومی در زمینه تأمین قراضه استیل ۳۰۴ نموده است.

به همین منظور از کلیه تولیدکنندگان حوزه لوازم‌خانگی و صنایع مرتبط که دارای ضایعات استیل خط تولید می¬باشند، خواهشمند است در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سامانه SRM شرکت به آدرس srm.iasco.ir نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری، بارگذاری مستندات و ثبت نهایی اقدام نمایند. همچنین به‌منظور تسریع در انجام امور اداری، لازم است نامه آمادگی فروش ضایعات استیل به همراه حدود تناژ قابل تأمین ماهیانه به همراه چند عکس از انبار ضایعات استیل را به پست الکترونیکی vendor@iasco.ir ارسال نمایند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل گردد.

مدارک لازم جهت ارائه: نامه اعلام آمادگی، کپی مدارک ثبتی، رزومه کاری، پروانه بهره‌برداری تولید

مهلت ارسال مدارک: مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۳

خانم مهندس بابائی؛ رئیس برنامه‌ریزی خرید و ارزیابی تأمین‌کنندگان ۳۱۲۲۲۵۷۶-۰۳۵

آقای مهندس موسوی؛ سرپرست ارزیابی تأمین‌کنندگان ۳۱۲۲۲۷۱۵-۰۳۵ و ۰۹۳۸۴۵۵۸۸۳۵

ارائه مدارک و سوابق هیچ‌گونه حقی را ایجاد نخواهد کرد.

بدیهی است پس از بررسی مستندات و مدارک ارسالی، شرکت‌های توانمند جهت مراحل بعدی و بازدید جهت خرید قراضه، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

شرکت فولاد آلیاژی ایران- مدیریت امور خرید