همسترکامبت چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

زمان لیست شدن همسترکامبت (Hamster Kombat) سؤالی است که همه علاقه‌مندان به این بازی جذاب تپ- تو-ارن (Tap-to-Earn) مشتاقانه منتظر پاسخ آن هستند. لیست شدن همستر در صرافی‌های به این معنا است که کاربران سکه‌های خود را در رویداد ایردراپ دریافت کرده‌اند و اکنون امکان خریدوفروش آن را دارند. در این مقاله به بررسی جزئیات […]

زمان لیست شدن همسترکامبت (Hamster Kombat) سؤالی است که همه علاقه‌مندان به این بازی جذاب تپ- تو-ارن (Tap-to-Earn) مشتاقانه منتظر پاسخ آن هستند. لیست شدن همستر در صرافی‌های به این معنا است که کاربران سکه‌های خود را در رویداد ایردراپ دریافت کرده‌اند و اکنون امکان خریدوفروش آن را دارند. در این مقاله به بررسی جزئیات و زمان‌بندی لیست‌شدن توکن همسترکامبت می‌پردازیم تا پاسخی جامع برای این پرسش پیدا کنیم. توکن همسترکامبت با نماد HMSTR در ماه جولای ۲۰۲۴ (اواسط تیر تا اواسط مرداد ۱۴۰۳) لیست می‌شود. این تاریخ در نقشه‌راه (Roadmap) همستر در وب‌سایت رسمی آن به آدرس hamsterkombat.io  تعیین شده است، اما ممکن است به تعویق بیفتد. پس از انتشار توکن HMSTR روی بلاک چین تون (TON)، صرافی‌های مختلف آن را لیست می‌کنند و کاربران می‌توانند به خریدوفروش این توکن اقدام کنند. با توجه به همکاری نزدیک همسترکامبت با صرافی بینگ ایکس (BingX) و شایعاتی مبنی بر اینکه عوامل بینگ ایکس سازنده این بازی هستند، توکن همستر در این صرافی به احتمال زیاد لیست خواهد شد. علاوه‌براین، صرافی‌های کوکوین (Kucoin) و گیت آیو (Gate.io) توکن همستر را در بازار پیش از عرضه خود فهرست کرده‌اند؛ از این‌رو، این دو صرافی هم قطعاً این توکن را لیست خواهند کرد.

لیست شدن همسترکامبت در بازارهای پیش از عرضه

همسترکامبت تاکنون در بازار پیش از عرضه (Premarket) سه صرافی کوکوین (Kucoin)، گیت‌آیو (Gate.io)  و بیت‌گت (BitGet) لیست شده است. توکن همستر با نماد HMSTR در ۱۴ ژوئن، ۲۳ خرداد در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست شد و در حال‌حاضر به‌صورت اعتباری در حال خریدوفروش است.

لیست شدن همسترکامبت در کوکوین

همچنین، صرافی گیت‌آیو و بیت‌گت نیز این توکن را فهرست کرده‌اند و معامله‌گران در حال معاملات پیش از عرضه توکن همستر در این صرافی‌‌ها هستند. بازار پیش از عرضه، فرصتی برای عرضه غیررسمی ارزهای دیجیتال پیش از راه‌اندازی رسمی آن‌‌ها است که امکان کشف قیمت و آمادگی بیشتر توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند.

مراقب توکن‌های تقلبی همستر باشید

در روزهای اخیر شایعه لیست‌شدن توکن همسترکامبت در صرافی غیر متمرکز دی داست (DeDust) که یکی از صرافی‌های شبکه تون است، بر سر زبان‌ها افتاده است. این موضوع به خاطر تشابه اسمی همسترکامبت با یکی از توکن‌های قابل معامله در این صرافی به همین نام (Hamster) است. بازی تلگرامی همسترکامبت هنوز توکن خود را وارد بازار نکرده است. همان‌طور که قبل‌تر گفتیم و در تصویر بالا که از صفحه رسمی همسترکامبت است، مشاهده می‌کنید، طبق نقشه‌راه پروژه همسترکامبت، به احتمال قوی در ماه جولای این اتفاق خواهد افتاد.

تاریخ لیست شدن توکن همسترکامبت چه زمانی است؟

همسترکامبت تقریباً تا یک ماه آینده توکن خود را روانه بازار می‌کند. نقشه‌راه وب‌سایت همسترکامبت خبر از لیست شدن توکن خود در ماه جولای ۲۰۲۴ می‌دهد.

توکن همسترکامبت چقدر ارزش خواهد داشت؟

قیمت توکن همسترکامبت در حال‌حاضر مشخص نیست، زیرا این توکن هنوز در هیچ صرافی ارز دیجیتال لیست نشده است. با این‌حال، خریدوفروش پیش از عرضه این توکن در پری‌مارکت برای کشف قیمت آن در جریان است.

آیا توکن‌های همستر و همسترکوین با همسترکامبت ارتباطی دارند؟

اخیراً شاهد سوءاستفاده‌هایی از عناوین مشابه همستر توسط پروژه‌های دیگر بوده‌ایم که هیچ ارتباطی با بازی همستر ندارند. برخی از این توکن‌‌ها عبارتند از: Hamster (HAM)، Hami (HAMI)، Hamster Coin (HAMSTR)، Hamster (HAMS)، Hamster Money (HAM)

آیا همسترکامبت در کوکوین لیست می‌شود؟

صرافی کوکوین به تازگی اعلام کرده که توکن همسترکامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه (Pre Market)  این صرافی لیست شده و معاملات آن آغاز شده است. توجه کنید که این معاملات مربوط به پری‌مارکت است و هنوز توکن واقعی خریدوفروش نمی‌شود.

نتیجه‌گیری

توکن بازی همسترکامبت هنوز در جایی لیست نشده و قابل خرید و فروش نیست. تیم توسعه‌دهنده بازی همسترکامبت هیچ ارتباطی با سایر پروژه‌های مشابه ندارد و هیچ مسئولیتی در قبال آن‌‌ها ندارد. سرمایه‌گذاران باید مراقب کلاهبرداری‌هایی باشند که از نام و شهرت بازی همسترکامبت برای سوءاستفاده استفاده می‌کنند.

منبع: ارزدیجیتال