راهبرد مشتری مداری بانک پارسیان بر مبنای اصل برد- برد بانک پارسیان در ادامه برنامه توسعه شعب خود در تهران، شعبه امام خمینی(ره)- حسن آباد را افتتاح کرد. به گزارش مناقصهمزایده، این شعبه با حضور آقایان خسروانی، معاون اجرایی، افشار، رییس اداره امور شعب تهران، قاسمپور، رییس منطقه ۵ بانک پارسیان، کسبه و تجار منطقه […]
راهبرد مشتری مداری بانک پارسیان بر مبنای اصل برد- برد
بانک پارسیان در ادامه برنامه توسعه شعب خود در تهران، شعبه امام خمینی(ره)- حسن آباد را افتتاح کرد.
به گزارش مناقصهمزایده، این شعبه با حضور آقایان خسروانی، معاون اجرایی، افشار، رییس اداره امور شعب تهران، قاسمپور، رییس منطقه ۵ بانک پارسیان، کسبه و تجار منطقه در تاریخ ۲۶ دی ماه افتتاح شد.
در این مراسم خسروانی ضمن خیر مقدم به مدعوین با بیان اینکه شعار ما در بانک پارسیان ارایه خدمت و سرویس شایسته به مشتریان در قالب تأمین منافع مشترک است، گفت: امروز ادبیات ارایه خدمت در بانک پارسیان بر مبنای این است که سود ما جایی است که مشتریانمان سود میکنند.
معاون اجرایی بانک پارسیان خاطر نشان کرد: بانک پارسیان، بانکی با استانداردهای بالا در سطح کشور است و تنوع ارایه خدمات و محصولات در بانک پارسیان همیشه و همواره مثالزدنی بوده و هست و به همین دلیل ما خود را کارمند مشتریانمان میدانیم و به این موضوع افتخار میکنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.