۴۱۰۶ مناقصه – شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی کردستان – خرید دستگاه حفاری مغزه گیری

آگهی مناقصه خرید دستگاه حفاری مغزه گیری شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی کردستان در نظر دارد تعداد یک دستگاه حفاری مغزه گیری مکانیکی با سیستم وایرلن XY2-B یا GY1000 یا HDS750 را از طریق مناقصه‌عمومی از تأمین‌کنندگان واجدشرایط خریداری نماید. لذا متقاضیان محترم می‌توانند برای دریافت اسناد مناقصه از تاریخ انتشار آگهی تا آخر […]

آگهی مناقصه خرید دستگاه حفاری مغزه گیری

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی کردستان در نظر دارد تعداد یک دستگاه حفاری مغزه گیری مکانیکی با سیستم وایرلن XY2-B یا GY1000 یا HDS750 را از طریق مناقصه‌عمومی از تأمین‌کنندگان واجدشرایط خریداری نماید. لذا متقاضیان محترم می‌توانند برای دریافت اسناد مناقصه از تاریخ انتشار آگهی تا آخر وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۴/۱۴۰۳ به نشانی: تهران، بلوار نلسون ماندلا، روبروی بوستان صبا، کوچه یزدان پناه، پلاک ۱، طبقه ۲ مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۱۹ و ۸۸۸۷۹۴۱۷ تماس حاصل نمایند.

  • پیشنهاددهندگان پس از دریافت و مطالعه اسناد، حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۴:۰۰) روز شنبه مورخ ۲۳/۰۴/۱۴۰۳ مهلت دارند تا اسناد مربوطه را به شرح دستورالعمل شرکت در مناقصه تکمیل و در پاکت دربسته و مهرشده به دبیرخانه شرکت تحویل و رسید دریافت نمایند.
  • مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۶۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (ششصد و بیست و پنج میلیون ریال) می‌باشد که بایستی به‌صورت ضمانتنامه بانکی، یا چک رمزدار بانکی یا فیش نقدی به نفع این شرکت با شناسه ملی ۱۴۰۰۶۰۹۴۳۹۳ و کد اقتصادی ۴۱۱۵۱۶۴۸۹۳۳۳ و شماره ثبت ۱۰۵۱۲ ارائه گردد.
  • محل تحویل کالا: استان کردستان، شهرستان قروه، بلوار امام خمینی، کوچه فعله گری، کد پستی: ۶۶۶۱۹۱۳۵۷۲ دفتر شرکت
  • پاکت‌ها در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۳ گشوده خواهد شد.
  • پیشنهاددهنده می‌بایست قیمت پیشنهادی خود را به‌صورت ناخالص و با احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده در نظر بگیرد.
  • کلیه اسناد و مدارک خواسته‌شده و ارائه‌شده از سوی مناقصه گر و اسناد مناقصه می‌بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهدآور برسد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.