۴۱۱۰ مزایده – سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه – اجاره یک مورد از جایگاه‌های تک منظوره گاز CNG

 آگهی مزایده‌عمومی به شماره ۵۰۰۳۰۵۰۰۴۸۰۰۰۰۰۱ سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه به استناد به بند ۱ مصوبه شماره ۴۴ شورای محترم اسلامی شهر کرمانشاه در نظر دارد تا نسبت به اجاره یک مورد از جایگاه‌های تک منظوره گاز CNG خود از طریق برگزاری مزایده‌عمومی در سامانه ستاد به شرکت‌های مجاز بهره‌بردار و مورد تائید شرکت محترم […]

 آگهی مزایده‌عمومی به شماره ۵۰۰۳۰۵۰۰۴۸۰۰۰۰۰۱

سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه به استناد به بند ۱ مصوبه شماره ۴۴ شورای محترم اسلامی شهر کرمانشاه در نظر دارد تا نسبت به اجاره یک مورد از جایگاه‌های تک منظوره گاز CNG خود از طریق برگزاری مزایده‌عمومی در سامانه ستاد به شرکت‌های مجاز بهره‌بردار و مورد تائید شرکت محترم یخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح جدول به آدرس‌های ذیل اقدام نمایید. لذا متقاضیان محترم واجدشرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس setadiran.ir مراجعه فرمایند.

ضمناً شماره تماس با سازمان ۳۴۲۷۱۶۲۶-۰۸۳ و ۳۴۲۷۸۵۶۵-۰۸۳ داخلی ۱۸ می‌باشد.

ردیف نام جایگاه مدت اجاره قیمت پایه کارشناس اجاره ماهیانه (ريال) مبلغ تضمین قرارداد (ريال) مبلغ سپرده شرکت در مزایده (ريال) آدرس شماره اشتراک جایگاه گاز شماره مورد اجاره مزایده در سامانه ستاد setadiran.ir
۱ شهید کاویانی سه سال ۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ترمینال شهید کاویانی ۲۴۰۱۸۰۷۹۵۲۳ ۵۱۰۳۰۵۰۰۴۸۰۰۰۰۰۱

شرایط مزایده:

۱- مدت اجاره جایگاه از تاریخ عقد قرارداد به مدت سه سال شمسی می‌باشد؛ که افزایش اجاره ماهیانه در طول مدت قرارداد بر اساس نرخ کارمزد اعلامی از سوی شرکت گاز می‌باشد.

۲- سازمان از قبول پیشنهاداتی که جزء لیست شرکت‌های مجاز بهره‌برداری اعلام‌شده توسط شرکت محترم پخش فرآورده‌های نفتی ایران نباشند معذور خواهد بود و پیشنهاد می‌گردد قبل از شرکت در مزایده و پیشنهاد قیمت از موضوع مزایده بازدید میدانی به عمل آید.

۳- مزایده به‌صورت الکترونیکی در سامانه ستاد ایران بوده و هر یک از شرکت‌کنندگان می‌بایست به شرح ذیل نسبت به بارگذاری اسناد مربوطه در سامانه اقدام نمایند:

۴- تصاویر اساسنامه شرکت، آخرین تغییرات شرکت و فرم مهر و امضاءشده شرایط مزایده و پیش‌نویس قرارداد و همچنین تائید مهر و امضاء فرم اعلام عدم شمول منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۳۷ می‌بایست در سامانه در هنگام شرکت در مزایده توسط شرکت‌کننده بارگذاری گردد.

۵- زمان انتشار مزایده در سامانه: از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۳ می‌باشد.

۶- مهلت دریافت اسناد مزایده در سامانه: از زمان انتشار تا تاریخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۳ روز پنج‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰ می‌باشد.

۷- آخرین‌مهلت ارائه پیشنهاد و بارگذاری اسناد مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۳ می‌باشد.

۸- سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می‌باشد که به‌صورت پرداخت الکترونیکی، ضمانتنامه بانکی و یا فیش نقدی به‌حساب سپرده شماره ۱۸۹۲۰۲۲۵۷۳ بانک تجارت شعبه زمزم به‌نام سازمان مدیریت پسماند قابل واریز می‌باشد.

۹- ضمانت حسن انجام تعهدات قرارداد اجاره مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می‌باشد که در قالب ضمانتنامه بانکی می‌بایست تنها از یکی از شعب بانکی استان کرمانشاه اخذ و در زمان انعقاد قرارداد و اعلام برنده مزایده در سامانه در یک فرجه ده‌روزه از برنده مزایده اخذ خواهد شد و برنده مزایده علاوه بر این ضمانتنامه می‌بایست بر اساس تباصر ۱ و ۲ ماده ۷ قرارداد منعقده یک فقره چک به مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال و سفته بانکی به مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال با مهر و امضاء شرکت تحویل کارفرما (سازمان مدیریت پسماند) نماید.

۱۰- در صورت برنده شدن شرکت‌های طرف قرارداد سازمان که در حال حاضر به‌عنوان مستأجر جایگاه‌های ۱۸ گانه سازمان در حال فعالیت می‌باشند، قبل از انعقاد قرارداد جدید می‌بایست تأییدیه واحد CNG سازمان را مبنی بر رضایت از بهره‌برداری و عدم بدحسابی در پرداخت اجاره بهاء را اخذ نمایند.

۱۱- سپرده نفر اول در صورت انصراف به نفع سازمان ضبط و ثبت و مورد مزایده به نفر دوم واگذار و این شرط برای برنده دوم نیز پابرجا و ساری و جاری خواهد بود.

۱۲- پس از گشایش پاکت‌ها در سامانه ستاد توسط اعضاء کمیسیون برندگان مزایده برابر مقررات اعلام خواهند شد و زمان اعلام برنده روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ صبح می‌باشد.

۱۳- سازمان مدیریت پسماند شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

۱۴- شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری می‌باشند.

۱۵- شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد قیمت به منزل قبول شروط و تکالیف سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه توسط شرکت‌کننده می‌باشد.

۱۶- قرارداد پیوست مدارک مزایده به‌صورت پیش‌نویس بوده و سازمان مجاز به هرگونه تغییر و یا اصلاح در محتوای آن در زمان انعقاد قرارداد می‌باشد.

۱۷-سازمان موظف و ملزم است که حداکثر و تنها دو عدد دیسپنسر و چهار عدد نازل در هر جایگاه تحویل برنده مزایده نماید.

۱۸- شرکت‌های بهره‌بردار مجاز شرکت‌کننده در مزایده می‌بایست نسبت به بارگذاری رزومه کاری و رضایت‌نامه از آخرین کارفرمای دولتی خود در سامانه ستاد اقدام نمایند.

زمان و مکان برگزاری جلسه کمیسیون مزایده: رأس ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۳ در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه خواهد بود.