اولین محموله ریلی- دریایی بار صادراتی، از بندر کاسپین راهی بازارهای صادراتی کشورهای حاشیه دریای خزر شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای فعالیت چندوجهی گروه کشتیرانی در حمل بار صادراتی به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر، اولین محموله صادراتی با استفاده از واگنهای شرکت حملونقل ترکیبی […]
اولین محموله ریلی- دریایی بار صادراتی، از بندر کاسپین راهی بازارهای صادراتی کشورهای حاشیه دریای خزر شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای فعالیت چندوجهی گروه کشتیرانی در حمل بار صادراتی به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر، اولین محموله صادراتی با استفاده از واگنهای شرکت حملونقل ترکیبی گروه کشتیرانی و با برنامهریزی و هدایت کشتیرانی دریای خزر، از بندر کاسپین به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر حمل شد. با حمل این محموله سیمان صادراتی، خطآهن بندر کاسپین به بهرهبرداری کامل رسید و برای نخستینبار در این بندر، ریل به دریا رسید. بر این اساس مقرر شده پس از افتتاح خط آهن رشت – بندرکاسپین، سالانه ۴۰۰ هزار تُن سیمان تولیدی کشور از این مسیر، به این کشورها صادر شود. مسیر ریلی- دریایی یاد شده با قابلیت بهرهبرداری در زمینههای صادرات، واردات و ترانزیت از هماکنون مورد توجه صاحبان کالا قرار گرفته است و بهزودی محمولههای ترانزیتی و وارداتی با استفاده از خط ریلی متصل به بندر کاسپین به مقاصد صادراتی ارسال خواهند شد.
دیدگاه بسته شده است.