تعویض یک هزار متر لوله فرسوده در منطقه اسکندرکلای قائمشهر

در راستای اصلاح شبکه آبرسانی صورت گرفت تعویض یک هزار متر لوله فرسوده در منطقه اسکندرکلای قائمشهر مدیر امور آب و فاضلاب شهری قائمشهر، گفت: در راستای با اصلاح شبکه آبرسانی در منطقه اسکندرکلا، نسبت به تعویض یک‌هزار متر لوله فرسوده در این منطقه اقدام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، […]

در راستای اصلاح شبکه آبرسانی صورت گرفت

تعویض یک هزار متر لوله فرسوده در منطقه اسکندرکلای قائمشهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قائمشهر، گفت: در راستای با اصلاح شبکه آبرسانی در منطقه اسکندرکلا، نسبت به تعویض یکهزار متر لوله فرسوده در این منطقه اقدام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، عبدالرضاسعیدی، افزود: در اجرای عملیات اصلاح شبکه در اسکندرکلا، یک هزار متر لوله فلزی فرسوده، به دلیل شکستگی‌های متعدد و به منظور کاهش هدر رفت آب تعویض شد.

وی، با بیان این‌که طی ماه آذر، ۳۴۰ متر اصلاح و ۸۴۰ متر توسعه شبکه در امور آبفاشهری قائمشهر انجام شد، تصریح کرد: ۶۴ انشعاب آب نیز در سطح شهر استاندارد‌سازی شد.

 

مدیر امور آبفاشهری قائمشهر، رفع ۳۵۱ اتفاقات شبکه، نصب لمینتهای آموزشی در خصوص مدیریت مصرف آب در تکایا و مساجد، بازدید بیش از ۵۰ دانش‌آموز دبستان‌های قائمشهر از مخزن و ایستگاه پمپاژ را از جمله اقدامات این امور در ماه گذشته عنوان کرد.