مرمت ۸ خانه تاریخی در حال انجام است

از سوی شهرداری کرمان مرمت ۸ خانه تاریخی در حال انجام است استاندار کرمان گفت: میدان شهدا مرکز شهر است و باید وضعیت کنونی آن تغییر یابد. علیرضا رزم‌حسینی با اشاره به اجرای فاز دوم پروژه میدان شهدا(مشتاق) افزود: این پروژه در شورای شهر در حال بررسی است و اگر شورا کار را سرعت دهد، […]

از سوی شهرداری کرمان

مرمت ۸ خانه تاریخی در حال انجام است

استاندار کرمان گفت: میدان شهدا مرکز شهر است و باید وضعیت کنونی آن تغییر یابد.

علیرضا رزم‌حسینی با اشاره به اجرای فاز دوم پروژه میدان شهدا(مشتاق) افزود: این پروژه در شورای شهر در حال بررسی است و اگر شورا کار را سرعت دهد، پروژه به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، وی در ادامه اظهار داشت: در راستای احیا و بهره‌برداری از خانه‌های تاریخی و قدیمی، ۸ خانه به شهرداری واگذار شده که کار مرمت این خانه‌ها نیز در حال انجام است.

رزم‌حسینی با بیان این که پروژه میدان آزادی به سرعت پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای راحتی مردم هرچه زودتر مسیر‌ها را باز کنیم.

 

وی با اشاره به اجرای اِلمان ایثارگران و نورپردازی در گلزار شهدا تصریح کرد: با توجه به تمدن شهر کرمان، بازار و دیگر آثار تاریخی، می‌شود پروژه‌های جدیدی تعریف و منابع آن‌‌ها را از طریق تهاتر زمین و سایر راهکار‌ها تأمین کرد.