سرپرست مخابرات ایران:مخابرات امکان پرداخت سالانه ۵۰۰۰میلیارد تومان را به دولت دارد

  اسدا… دهناد گفت: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور سالانه بیش از ۵‌هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود. به گزارش تسنیم، سرپرست شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح ۲۴۲ پروژه مخابراتی یزد با اشاره به این موضوع و بیان «به‌مدد توسعه‌ها توانستیم انتخابات هفتم اسفند […]

 

اسدا… دهناد گفت: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور سالانه بیش از ۵‌هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود.

به گزارش تسنیم، سرپرست شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح ۲۴۲ پروژه مخابراتی یزد با اشاره به این موضوع و بیان «به‌مدد توسعه‌ها توانستیم انتخابات هفتم اسفند را بدون اختلال پشت سر بگذاریم» اظهارکرد: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور، سالانه بیش از ۵هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود.

وی گفت: این شرکت در ۵ سال بعد از خصوصی‌سازی ۲۰هزار میلیارد تومان به خزانه دولت پرداخت کرده است.

سرپرست مخابرات ایران با اشاره به این‌که پروژه‌های افتتاحی یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: شرکت مخابرات ایران با برخورداری از هزاران پرسنل مجرب و توانمند، کانون پویایی از متخصصان عرصه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات است که این عزیزان مصمم هستند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان کشور و به‌منظور توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های مخابراتی همه توان خود را به‌کار گیرند.

او افزود: ظرفیت عظیم شرکت مخابرات ایران در خدمت پیشرفت، رونق اقتصادی کشور و سیاست‌های دولت است. در ۵ سال بعد از خصوصی‌سازی تاکنون مبلغ ۱۳۸هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که ۲۸هزار میلیارد ریال آن مربوط به سال ۱۳۹۴ است.

 

سرپرست شرکت مخابرات ایران به سرمایه‌گذاری‌های آینده مخابرات اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد ظرف ۴ سال آینده به‌میزان ۷۲۰۰ میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و ۸‌هزار میلیارد تومان نیز در بخش تلفن همراه سرمایه‌گذاری کند.