مدیر مخابرات منطقه لرستان مشتری مهمترین هدف برنامه تحول است در آیینی نیکو و پسندیده که به همت مدیریت مخابرات شهرستان خرمآباد برگزار شد، از ۳۵ نفر از کارکنان تلاشگر اداره مخابرات شهرستان خرم آباد تقدیر بهعمل آمد. این مراسم با حضور مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان، سپهوندیان، مشاور مدیر در امور مالی و […]
مدیر مخابرات منطقه لرستان
مشتری مهمترین هدف برنامه تحول است
در آیینی نیکو و پسندیده که به همت مدیریت مخابرات شهرستان خرمآباد برگزار شد، از ۳۵ نفر از کارکنان تلاشگر اداره مخابرات شهرستان خرم آباد تقدیر بهعمل آمد.
این مراسم با حضور مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان، سپهوندیان، مشاور مدیر در امور مالی و کسب و کار، محمودوند، ریاست اداره مخابرات شهرستان خرمآباد، ولیپور، معاون مدیریت حوزه هنری استان و جمعی از کارکنان اداره مخابرات شهرستان خرمآباد برگزار گردید.
به گزارش مناقصهمزایده از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، محمودی، مدیر منطقه به بیان عملکرد مخابرات منطقه لرستان در عرصههای گوناگون ارتباطات به ویژه دیتا و سیار از نگاه آمار مقایسهای و ارتقای کیفی خدمات طی سنوات اخیر پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ره نگاشت ۵ ساله شرکت مخابرات ایران گفت: با یکپارچهسازی سیستمهای سازمانی، خدمات بهتری به مشتریان ارایه میشود.
وی مشتری را مهمترین هدف برنامه تحول عنوان کرد و گفت: در برنامه تحول، به مشتری نزدیک میشویم و با تحلیل رفتار او به حداقل فاصله و درک مشترک دست مییابیم. البته لزوم تحقق این امر، دیجیتالی شدن ارایه تمامی خدمات به مشتری است.
در ادامه محمودوند، ضمن تشکر از زحمات شبانهروزی کارکنان اداره مخابرات شهرستان خرمآباد به تشریح عملکرد اداره مخابرات شهرستان خرمآباد پرداخت و هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه و افزایش تعلقسازمانی کارکنان دانست و از وفاداری و تلاش و جدیت کارکنان در راستای ارایه خدمات بهینه به مشتریان و ایجاد تجربه مطلوب مشتریان در ارتباط با شرکت و ارتقای سطح کیفی خدمات مخابرات تشکر و سپاسگذاری نمود.
در پایان با اهدای لوح و هدایایی از ۳۵ نفر از کارکنان این اداره تجلیل به عمل آمد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.