۴۱۲۱ مناقصه – شرکت پتروشیمی ایلام – اجاره جرثقیل ۲۲۰ تن

آگهی استعلام عمومی موضوع استعلام: اجاره جرثقیل ۲۲۰ تن شماره استعلام: ۱۰۰–۰۳–ILPC-I شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد مطابق مشخصات درج‌شده در اسناد استعلام، اجاره یک دستگاه جرثقیل ۲۲۰ تن موردنیاز خود را از طریق استعلام عمومی به شرکت‌ها واگذار نماید. لذا بدینوسیله از شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد در صورت تمایل به شرکت در این […]

آگهی استعلام عمومی

موضوع استعلام: اجاره جرثقیل ۲۲۰ تن

شماره استعلام: ۱۰۰۰۳ILPC-I

شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد مطابق مشخصات درج‌شده در اسناد استعلام، اجاره یک دستگاه جرثقیل ۲۲۰ تن موردنیاز خود را از طریق استعلام عمومی به شرکت‌ها واگذار نماید.

لذا بدینوسیله از شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد در صورت تمایل به شرکت در این استعلام از مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۳ به تارنمای شرکت پتروشیمی ایلام به نشانی www.ilampetro.com /بخش کمیسیون معاملات/ زیر بخش مناقصات مراجعه و نسبت به دریافت اسناد استعلام اقدام و پس از تکمیل آن طبق دستورالعمل مندرج در اسناد مناقصه حداکثر تا ساعت ۱٦:٠٠ مورخ ۰۶/۰۵/۱۴۰۳ پاکت‌های خود را به‌صورت فیزیکی در پاکت مهر و موم شده به امور حقوقی و پیمان‌ها واقع در پتروشیمی ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، ساختمان پشتیبانی سه، واحد حقوقی و پیمان‌ها تحویل دهند. (توضیحات تکمیلی در اسناد مناقصه مطالعه شود.) سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد استعلام آمده. است در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، استعلام گران می‌توانند با شماره همراه: ۰۹۱۸۸۴۲۸۰٤٨ یا ۳۸۳۹۰۰۰۰ -۰۸۴ داخلی ٢٤٣٥ تماس حاصل فرمایند.

آدرس ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، مجتمع پتروشیمی ایلام

تارنمای شرکت: www.ilampetro.com//بخش کمیسیون معاملات/ زیر بخش معاملات متوسط