۴۱۲۲ مزایده – سازمان حمل و نقل و ترافيك شهر تهران – ۴ عدد وانت نیسان و ۶۰۰ تنه اسقاطی دوچرخه مازاد

 آگهي مزایده‌عمومی شماره: ۰۵-۱۴۰۳ سازمان حمل و نقل و ترافيك شهر تهران در نظر دارد تعداد ۴ عدد وانت نیسان و ۶۰۰ تنه اسقاطی دوچرخه مازاد بر نياز خود را با رعايت مشخصات و مقررات ذيل از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند، بدينوسيله از اشخاص حقوقي يا حقيقي جهت شركت در مزايده دعوت به عمل […]

 آگهي مزایده‌عمومی

شماره: ۰۵-۱۴۰۳

سازمان حمل و نقل و ترافيك شهر تهران در نظر دارد تعداد ۴ عدد وانت نیسان و ۶۰۰ تنه اسقاطی دوچرخه مازاد بر نياز خود را با رعايت مشخصات و مقررات ذيل از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند، بدينوسيله از اشخاص حقوقي يا حقيقي جهت شركت در مزايده دعوت به عمل می‌آید.

۱-موضوع مزايده: «فروش و واگذاري ۴ عدد وانت نيسان و ۶۰۰ تنه اسقاطي دوچرخه مازاد بر نیاز سازمان حمل و نقل و ترافيك شهر تهران» به شرح مندرج در اسناد مزایده.

۲-واريز فيش نقدي به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال (به حروف: پانصد هزار ريال) به‌حساب شماره ۲۰۴۵ نزد بانک شهر شعبه شهرداری مرکز کد (۲۰۲) با عنوان تمرکز وجوه به‌نام خزانه‌داری شهرداری تهران بابت خرید اسناد و شرکت در هرکدام از اقلام مورداشاره مزایده (ارائه معرفی‌نامه و تحويل اصل فيش واريزي که ظهر آن ممهور به مهر شرکت متقاضي و عنوان و شماره مزایده جهت افراد حقوقی و درج نام و نام خانوادگی فرد متقاضی و عنوان و شماره مزایده جهت افراد حقیقی، در هنگام خريد اسناد الزامي است).

۳-محل دريافت اسناد: خيابان ایرانشهر شمالی، نرسيده به تقاطع طالقانی، پلاک ۱۳۳، طبقه سوم اداره حقوقی و قراردادها

۴-محل تحویل اسناد: خیابان َشریعتی، نرسیده به تقاطع طالقانی، کوچه نقدی، ساختمان شماره ۲ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران، طبقه پنجم، دبیرخانه

۵-ميزان سپرده شرکت در مزایده: مطابق مبالغ قیده شده در اسناد شرکت در مزایده و فقط به‌صورت واریز فیش نقدی به‌حساب شماره ۱۰۰۷۳۲۹۲۲۳۶۰ نزد بانک شهر شعبه میدان ولیعصر بنام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران

۶-مهلت دريافت اسناد: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۳

۷-مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۳

لازم به توضيح است به پيشنهاداتی که اسناد آن از طريق واريز و ارائه فيش فوق‌الذکر خریداری‌نشده باشد و يا فيش واريزی به‌نام شرکت‌کننده در مزایده نباشد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

در ضمن مشروح شرايط مزایده در اسناد و مدارک درج گرديده و دریافت‌کنندگان اسناد بايد کليه صفحات اسناد و مدارک را مهر و به امضاي صاحبان امضاي تعهدآور برسانند. همچنين در صورت هرگونه اختلاف و يا مغايرت بين اين آگهي و اسناد مزایده، اسناد و مدارک خریداری‌شده مزایده ملاک عمل خواهد بود.

روابط‌عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران