۴۱۲۲ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان – تأمین، حمل و تحویل لوله‌های چدن نشکن

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد نسبت به خرید اقلام با مشخصات مشروحه ذیل از طریق مناقصه از تولیدکنندگان یا تأمین‌کنندگان مجاز واجدشرایط اقدام نماید: ۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار: زنجان، اتوبان ۲۲ بهمن، بلوار شهید آوینی، جنب پل زیرگذر قائم، کد پستی: ۴۵۱۴۸۶۸۹۰۶ ۲-عنوان و مشخصات كلي […]

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد نسبت به خرید اقلام با مشخصات مشروحه ذیل از طریق مناقصه از تولیدکنندگان یا تأمین‌کنندگان مجاز واجدشرایط اقدام نماید:

۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار: زنجان، اتوبان ۲۲ بهمن، بلوار شهید آوینی، جنب پل زیرگذر قائم، کد پستی: ۴۵۱۴۸۶۸۹۰۶

۲-عنوان و مشخصات كلي مناقصه:

شماره مناقصه موضوع مدت قرارداد پیش‌پرداخت مبلغ برآورد (ریال)

بدون ارزش‌افزوده

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال) محل تأمین اعتبار
۳۲-۱۴۰۳

نوبت دوم

تأمین، حمل و تحویل لوله‌های چدن نشکن (داکتیل)

کلاس C25 سایز ۵۰۰

(مندرج در اسناد مناقصه)

شماره فراخوان

۲۰۰۳۰۰۱۲۳۰۰۰۰۰۲۱

۳۰ روز تعلق نمی‌گیرد ۷۴٫۹۱۳٫۰۰۲٫۴۰۰ ۳٫۷۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰ منابع عمرانی به‌صورت اسناد خزانه اسلامی

(اخزا ۲۱۱)

با سر رسید ۲۰/۰۷/۱۴۰۵

۳۳-۱۴۰۳

نوبت دوم

تأمین، حمل و تحویل لوله‌های چدن نشکن (داکتیل)

کلاس C25 سایز ۵۰۰ و ۶۰۰

(مندرج در اسناد مناقصه)

شماره فراخوان

۲۰۰۳۰۰۱۲۳۰۰۰۰۰۲۲

۱۳۹٫۳۷۳٫۲۰۱٫۹۲۰ ۶٫۹۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰
صلاحیت موردنیاز کلیه تولیدکنندگان لوله‌های چدن نشکن (داکتیل) دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت یا تأمین‌کنندگان دارای مجوز رسمی نمایندگی معتبر تولیدکنندگان لوله‌های چدن نشکن (داکتیل)

۳-تاریخ و آدرس دریافت اسناد مناقصه: اسناد مناقصه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۳ لغایت تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۳ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir جهت دریافت موجود است و کل فرآیند معامله از ثبت و دریافت اسناد تا ارسال پاکات توسط تأمین‌کننده، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی انجام خواهد شد.

*نکته مهم*: مناقصه‌گران جهت شرکت در مناقصه حتماً می‌بایست در بازه‌ی زمانی فوق نسبت به دریافت اسناد فقط از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه فوق برای ایشان وجود نخواهد داشت.

۴- نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می‌بایست به یکی از صور درج‌شده در آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی ارائه گردد که جزئیات به‌صورت مشروح در اسناد مناقصه توضیح داده‌شده است.

۵-مدت اعتبار پیشنهادها: اعتبار پیشنهادات از تاریخ تعیین‌شده طبق شرح در اسناد مناقصه، برای تسلیم پیشنهادها معتبر می‌باشد.

۶-سایت‌های ثبت آگهی: http://iets.mporg.ir http://tender.nww.ir,  و http://znabfa.ir

۷-مهلت تحویل پاکات مناقصه: پاکات مناقصه باید حداکثر تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۳ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ارائه گردد و به پاکاتی که خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: مناقصه‌گران می‌بایست اصل تضمین شرکت در مناقصه را علاوه بر ثبت در سامانه ستاد، در یک پاکت دربسته تا یک ساعت قبل از گشایش پاکات به دفتر قرا رداهای شرکت آب و فاضلاب استان تحویل نمایند.

۸- مکان تحویل اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به آدرس www.setadiran.ir

۹-زمان گشایش پاکات: پاکات مناقصه راس ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۳ در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بازگشایی خواهد شد.

۱۰- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۱-هزینه کلیه آگهی‌ها به عهده برنده‌های مناقصه می‌باشد.

دفتر روابط‌عمومی شركت آب و فاضلاب استان زنجان