دانش‌بنیان‌‌ها در چه شرایطی «غزال» می‌شوند؟

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، شاخص‌های تبدیل یک شرکت به «غزال» را تشریح کرد. به گزارش فارس، رضا اسدی‌فرد؛ معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در ارتباط با روند طی شده برای غزال شدن دانش‌بنیان‌‌ها، گفت: از بین حدود ۱۰هزار شرکت دانش‌بنیان حدود ۲۰۰ شرکت را واحد یک […]

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، شاخص‌های تبدیل یک شرکت به «غزال» را تشریح کرد. به گزارش فارس، رضا اسدی‌فرد؛ معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در ارتباط با روند طی شده برای غزال شدن دانش‌بنیان‌‌ها، گفت: از بین حدود ۱۰هزار شرکت دانش‌بنیان حدود ۲۰۰ شرکت را واحد یک باشگاهی کردیم که حداقل ۲۰۰۰ میلیارد فروش و حداقل ۲۰۰ نفر نیروی انسانی دارند. اسدی‌فرد؛ افزود: از بین شرکت‌های منتخب، آن‌هایی که در پنج سال اخیر در شاخص‌های فروش، صادرات و اشتغال نیروی انسانی یک رشد پایدار بین ۲۰ تا ۵۰ درصد را داشتند، به‌عنوان غزال دانش‌بنیان معرفی کردیم. وی همچنین اظهار کرد: یک نقش مهم معاونت علمی این است که مدعی‌العموم دانش‌بنیان‌‌ها است یعنی هم ابزارهای قانونی خود را و هم ابزارهایی که در بخش‌های دیگر حاکمیت است باید استفاده کند. لازم به ذکر است؛ طی روزهای گذشته با برگزاری مراسمی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور ضمن گرامیداشت ۱۰ هزار تایی شدن باشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایران، نشان غزال دانش‌بنیان به ۱۲ شرکت اعطا شد.