دریافت آدرس ملی امکان‌پذیر شد

دریافت آدرس ملی امکان‌پذیر شد مدیرعامل شرکت ملی پست از امکان دریافت آدرس ملی خبر داد و گفت: این امکان در فاز نخست فعلاً برای تهرانی‌‌ها فراهم شده است. به گزارش فارس، حسین‌مهری در مراسم افتتاح پروژه‌های پستی در آستانه دهه فجر، از امکان دریافت آدرس ملی برای تهرانی‌‌ها خبر داد و اظهار داشت: به […]

دریافت آدرس ملی امکان‌پذیر شد

مدیرعامل شرکت ملی پست از امکان دریافت آدرس ملی خبر داد و گفت: این امکان در فاز نخست فعلاً برای تهرانی‌‌ها فراهم شده است.

به گزارش فارس، حسین‌مهری در مراسم افتتاح پروژه‌های پستی در آستانه دهه فجر، از امکان دریافت آدرس ملی برای تهرانی‌‌ها خبر داد و اظهار داشت: به زودی دریافت آدرس ملی برای تمام ایرانی‌‌ها امکان‌پذیر می‌شود که در حال حاضر این امکان برای تهرانی‌‌ها از طریق مراجعه به سایت شرکت پست فراهم شده و شهروندان تهرانی می‌توانند همانند کد ملی، آدرس ملی دریافت کنند.

مهری با اشاره به همکاری شرکت پست و دانشگاه تهران برای تدوین آیین‌نامه آدرس ملی، توضیح داد: طبق بررسی انجام شده در دانشگاه تهران، ۷۰ درصد آدرس‌‌ها در کشور ۳ سیلابی هستند که تمامی آدرس‌‌ها باید مطابق این استاندارد تغییر کنند و درباره مکان‌هایی که امکان تغییر به ۳ سیلاب وجود نداشته باشد، به جای سیلاب از اسلش استفاده می‌شود تا درنهایت در طولانی‌مدت، آدرس تمامی مکان‌ها در کشور ۳ سیلابی شوند.

 

 

مهری با اعلام آخرین اخبار درباره راه‌اندازی مسترکارت در ایران گفت: اعلام این موضوع درگیر حاشیه‌هایی شد و به دلیل این حواشی، لازم دیدیم تأییدیه‌های لازم را از بانک مرکزی اخذ کنیم که اکنون درخواست همکاری پست با مسترکارت به بانک مرکزی ارایه شده است.