۴۱۳۴ مزایده – شرکت طرح و سامان امواج کیش – فروش ضایعات

  آگهی مزایده‌عمومی شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا در حدود ۱۳٫۵۰۰ کیلوگرم ضایعات آهنی از قبیل نرده حفاظ، لوله‌های چدنی و گالوانیزه، شیر فلکه‌های برنجی و سیم و کابل برق را یکجا و به‌صورت نقدی به فروش رساند. اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ […]

 

آگهی مزایده‌عمومی

شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا در حدود ۱۳٫۵۰۰ کیلوگرم ضایعات آهنی از قبیل نرده حفاظ، لوله‌های چدنی و گالوانیزه، شیر فلکه‌های برنجی و سیم و کابل برق را یکجا و به‌صورت نقدی به فروش رساند. اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی تا تاریخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۳ جهت دریافت اسناد مزایده در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، جنب بانک دی، شماره ۱۰۱، طبقه سوم مراجعه نمایند.

شرایط شرکت در مزایده:

۱-     برخورداری از توانمندی مالی و تجهیزات حمل و توزین متناسب با اقلام موردنیاز.

۲-     توانایی در ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه میلیون ریال) در قالب ضمانتنامه بانکی، واریز نقدی، کسر از مطالبات و یا ۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال چک صیادی (مختص اشخاص حقوقی).

همراه داشتن معرفی‌نامه جهت دریافت اسناد الزامی است. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی متقاضیان می‌توانند با شماره‌های تلفن ۸۸۸۳۱۰۰۸ و ۸۸۸۳۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند. ضمناً هزینه آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.