۴۱۳۸ مزایده – شرکت کشت و صنعت فردوس – سر درختی باغ زیتون

مزایده‌عمومی شرکت کشت و صنعت فردوس در نظر دارد سر درختی باغ زیتون خود به مساحت ۵/۶۱ هکتار واقع در استان لرستان را از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند. متقاضیان جهت شرکت در مزایده لازم است اقدام به واریز مبلغ ۶٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به شماره‌حساب ۹۵۰۲۷۰۵۶۶ نزد بانک کشاورزی به‌نام شرکت […]

مزایده‌عمومی

شرکت کشت و صنعت فردوس در نظر دارد سر درختی باغ زیتون خود به مساحت ۵/۶۱ هکتار واقع در استان لرستان را از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند. متقاضیان جهت شرکت در مزایده لازم است اقدام به واریز مبلغ ۶٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به شماره‌حساب ۹۵۰۲۷۰۵۶۶ نزد بانک کشاورزی به‌نام شرکت کشت و صنعت فردوس (سهامی خاص) نمایند و برای اطلاع از شرایط شرکت در مزایده، از زمان انتشار آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۳/۰۶/۱۴۰۳ با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۱۶۱۱۱۲۵ و ۰۹۱۶۹۵۸۸۹۹۰ و ۰۹۳۷۷۵۱۰۱۸۸ تماس حاصل نموده و پس از هماهنگی، جهت بازدید و دریافت استاد شرکت در مزایده به آدرس: لرستان، خرم‌آباد، کمربندی خرم‌آباد- اهواز، جنب زندان مرکزی مجموعه شهید بهشتی مراجعه نمایند.

همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق دفتر مرکزی به آدرس: تهران، بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی، خیابان سئول شمالی، جنب فدراسیون هندبال نیز اقدام به دریافت اسناد شرکت در مزایده نمایند.

دستگاه مزایده گزار در قبول یا رد هر یک و یا تمامی پیشنهادهای واصله مختار می‌باشد.