چرخش چرخ صنعت و تولید مازندران با پرداخت تسهیلات طرح رونق

چرخش چرخ صنعت و تولید مازندران با پرداخت تسهیلات طرح رونق مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خدمت‌رسانی به صاحبان صنایع و رفع موانع تولید را از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، فرماندار محمودآباد و […]

چرخش چرخ صنعت و تولید مازندران با پرداخت تسهیلات طرح رونق

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خدمت‌رسانی به صاحبان صنایع و رفع موانع تولید را از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، فرماندار محمودآباد و جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد که در محل شرکت مخزن فولاد رافع برگزار شد، روند دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی از طرح رونق و موانع و مشکلات واحد‌ها بررسی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این جلسه گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و بررسی عامل رکود یا توقف واحدهای صنعتی و همچنین رفع موانع مرتبط با تولید و اشتغال، از اولویت کار دولت تدبیر و امید پس از اجرای طرح رونق تولید به شمار می‌رود.

موسوی اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید خدمت‌رسانی به صاحبان صنایع، در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی است.

فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه گفت: موانع اکثر واحدهای تولیدی مرتفع و یا در حال برطرف شدن است.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در زمینه بیمه، مالیات و دریافت نقدینگی و استمهال تسهیلات با مشکلاتی مواجه می‌باشند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد مصوبات ستاد تسهیل را لازم‌الاجرا دانست و افزود: تمام دستگاه‌ها و بانک‌ها ملزم به اجرای این مصوبات می‌باشند.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی برطرف و چرخ صنعت و تولید با شتاب بیش‌تری به چرخش درآمده است.

 

در حال حاضر ۸۰ واحد بهره‌بردار با سرمایه‌گذاری ۱۵۳۹ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در حال تولید و فعالیت می‌باشند.