۴۱۳۹ مناقصه – دانشگاه امام حسین (ع) – بازسازی سوله نیمه‌کار

آگهی مناقصه‌عمومی دانشگاه امام حسین (ع) در نظر دارد بازسازی سوله نیمه‌کاره با متراژ حدود ۴۰۰ مترمربع زیر بنا را از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. شرکت‌های دارای صلاحیت جهت آگاهی از شرایط و خرید اسناد مناقصه، به نشانی تهران، انتهای اتوبان شهید بابایی شرق، روبروی شهرک شهید بهشتی، دفتر مدیریت مرکز خرید […]

آگهی مناقصه‌عمومی

دانشگاه امام حسین (ع) در نظر دارد بازسازی سوله نیمه‌کاره با متراژ حدود ۴۰۰ مترمربع زیر بنا را از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. شرکت‌های دارای صلاحیت جهت آگاهی از شرایط و خرید اسناد مناقصه، به نشانی تهران، انتهای اتوبان شهید بابایی شرق، روبروی شهرک شهید بهشتی، دفتر مدیریت مرکز خرید شهید بابایی مراجعه یا با تلفن‌های ذیل تماس حاصل نمایند

شماره تماس: ۷۷۱۰۲۶۳۶ و تلفن همراه: ۰۹۱۲۷۳۰۰۶۶۸ و ۰۹۱۲۷۳۰۱۸۵۸

شرایط شرکت در مناقصه:

۱. میزان سپرده شرکت در مناقصه ۵٪ رقم پیشنهادی می‌باشد.

۲. زمان و مهلت خرید اسناد مناقصه: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۳ /۰۵ / ۱۴۰۳ و ۲۴ /۰۵ / ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ و روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵ ۰۵ / ۱۴۰۳ از ساعت از ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ می‌باشد.

۳. زمان بازدید از پروژه، روز شنبه مورخ ۲۷/۰۵/۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۰:۰۰ صبح می‌باشد.

۴. زمان تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ صبح می‌باشد.

۵. زمان گشایش پاکت‌های پیشنهاد قیمت و اعلام برنده مناقصه حدود ۲ هفته پس از تحویل پیشنهادها می‌باشد.

۶. برگزارکننده مناقصه، در رد یا قبول پیشنهادات مختار می‌باشد.

۷. هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد که قبل از عقد قرارداد می‌بایست به‌حساب دانشگاه واریز نماید.

۸. مدارک لازم هنگام مراجعه: تصویر اساسنامه شرکت و آخرین تغییرات – گواهی سمتا (سامانه مدیریت تأمین‌کنندگان) نمونه قراردادها و سوابق کاری دولتی- رضایت‌نامه و تقدیرنامه‌ها – رتبه‌بندی حداقل رتبه ۵ ساختمان و ابنیه- سوابق کاری و مدارک تحصیلی پرسنل – لیست ماشین‌آلات تحت تملک و یا در اختیار شرکت – اصل فیش بانکی مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ريال بابت خرید اسناد مناقصه به‌حساب شبای ۲۹۰۱۵۰۰۰۰۳۸۱۵۴۳۱۱۵۰۵۹۵۹۲ IR نزد بانک سپه به‌نام سپرده حقوقی جاری ودجا دویست هزار و هفتصد و بیست پنج.

لازم است شرکت‌کنندگان محترم نسبت به چاپ لوح فشرده حاوی فایل اکسل تجزیه بهای تکمیل‌شده خود اقدام و لوح فشرده را همراه با پاکت ج (پاکت پیشنهاد قیمت) تحویل دهند.