رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران، با بیان اینکه فقط ۱۵۰ نفر از رانندگان خواهان خرید تاکسیهای برقی هستند، گفت: این به معنای آن است که رانندگان حاضر نشدهاند خودرویی که تماماً قسط است را خریداری کنند. به گزارش مناقصهمزایده، سیدجعفر تشکریهاشمی؛ در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران […]
رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران، با بیان اینکه فقط ۱۵۰ نفر از رانندگان خواهان خرید تاکسیهای برقی هستند، گفت: این به معنای آن است که رانندگان حاضر نشدهاند خودرویی که تماماً قسط است را خریداری کنند. به گزارش مناقصهمزایده، سیدجعفر تشکریهاشمی؛ در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی گزارشی حسابرسی سازمان تاکسیرانی برای سال ۱۴۰۲ و درباره برخی از مشکلات در سازمان تاکسیرانی، اظهار کرد: تقریباً یکسری از موارد هیچ ارتباطی به سازمان تاکسیرانی ندارد، بلکه مستقیماً مرتبط با سیاستهای شهرداری تهران است، برای مثال در زمان آقای بهرامی لایحه هیئت مدیره تدوین و ارسال شد اما پس از آن این لایحه هیچ اصلاحی نداشته است. وی ادامه داد: متأسفانه متوجه شدهایم که بخشی از بودجه سازمان تاکسیرانی برای ونها، به سازمان اتوبوسرانی داده شده است. تشکریهاشمی؛ درخصوص تاکسیهای فرسوده، بیان کرد: در تهران ۸۰ هزار تاکسی وجود دارد که طبق آمارها ۵۰ تا ۶۰ هزار تعداد از این تاکسیها به سن فرسوده رسیدهاند هم در سال گذشته و هم امسال برای نوسازی تاکسیها بودجه اختصاص داده شد اما هنوز این امر محقق نشده است زیبنده مردم تهران نیست که سوار بر تاکسیهای فرسوده شوند. رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران، اظهار: با وجود اینکه شهرداری تهران اصرار بر واردات خودروهای برقی دارد، اما هنوز مردم و رانندگان تاکسی برقیسازی را قبول ندارند، در حالی که بیش از ۳۰ هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود دارد اما فقط ۱۵۰ نفر از رانندگان خواهان خرید تاکسیهای برقی هستند این به معنای آن است که رانندگان حاضر نشدهاند خودرویی که تماماً قسط است را خریداری کنند. وی با تأکید بر اینکه نیابد در چرخه معیوب قرار گیریم، گفت: بهترین خودروها در داخل تولید میشوند اما یک مرتبه تمام همت را روی خودروهای برقی گذاشتهایم و در طول این سه سال و تا این لحظه فقط ۲۵۰۰ خودرو نوسازی شدهاند. تشکریهاشمی؛ درخصوص الزام سازمان تاکسیرانی به طراحی یک سامانه جدید، گفت: سازمان تاکسیرانی را مجبور کردهایم تا برای ثبت درآمدهای خود اقدام به طراحی سامانه جدید کند، در حالی که سیستمهای بانکی بسیاری وجود دارند صحیح نیست که بخواهیم این کار را انجام دهیم.
مدیرعامل ستاد معاینهفنی خودروهای تهران، گفت: مطالعات مربوط به مؤلفههای معاینهفنی خودروهای برقی و هیبریدی توسط مرکز مطالعات و برنامهریزی شهرداری تهران انجام شده و این ستاد آمادگی دارد تا به منظور تدوین دستورالعمل مربوطه جهت اجرایی شدن در مراکز معاینهفنی، با وزارت کشور همکاری کند. به گزارش مناقصهمزایده، سیدمحمدمهدی میرزاییقمی؛ با اشاره به روند […]
همزمان با رشد چشمگیر بازار جهانی خودروهای برقی، ایالات متحده با کاهش فروش، حذف معافیتهای مالیاتی و کُندی توسعه زیرساختها مواجه است. تسلا، جنرالموتورز و فورد در تلاش برای حفظ سهم خود، در برابر رقبای آسیایی و اروپایی عقبنشینی کردهاند. به گزارش مناقصهمزایده، وبسایت تحلیلی اویل پرایس، در گزارشی به افت فروش خودروهای الکتریکی در […]
رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای اسلامی شهر تهران، از تعیین نرخ هزینه شارژ خودروهای برقی با نظر اکثریت موافق اعضای شورا خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، سیدجعفر تشکریهاشمی؛ در جلسه شورای شهر تهران، از تصویب لایحهای درباره هزینه شارژ خودروهای برقی در ایستگاههای شارژ خبر داد و گفت: این موضوع یک پدیده نو است […]
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت، تأکید دارد که تمام خودروهای وارداتی در سامانه عرضه شوند با این حال با توجه به مصوبه ۶۵۹ شورایرقابت، عرضه خودروهای برقی در سامانه الزامی نیست. به گزارش مناقصهمزایده، مهدی ضیغمی؛ مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت هفته پیش اعلام کرد که «هرگونه فروش خودروهای وارداتی و خودروهای برقی […]
دیدگاه بسته شده است.