سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: از اسفندماه ۱۴۰۱ حقالتدریس را بدهکار بودیم و اکنون نه تنها هیچ بدهی نداریم، بلکه نظم مالی در این حوزه چنان شکل گرفته که حقالتدریس هر ماه را در پایان همان ماه پرداخت کردهایم. به گزارش ایسنا، علی فرهادی؛ در نشستی خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در […]
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: از اسفندماه ۱۴۰۱ حقالتدریس را بدهکار بودیم و اکنون نه تنها هیچ بدهی نداریم، بلکه نظم مالی در این حوزه چنان شکل گرفته که حقالتدریس هر ماه را در پایان همان ماه پرداخت کردهایم. به گزارش ایسنا، علی فرهادی؛ در نشستی خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در دستگاهی که تمام ثروتش نیروی انسانی است و ۹۸ درصد اعتبارات هم صرف حقوق و مزایا میشود، نظم مالی به ویژه در حوزه پرسنلی میتواند پیشران بقیه امور باشد. وی همچنین درباره نحوه تغییرات رویکرد مالی در یکسال گذشته آموزش و پرورش، اظهار کرد: از اسفندماه ۱۴۰۱ حقالتدریس را بدهکار بودیم و اکنون نهتنها هیچ بدهی نداریم، بلکه نظم مالی در این حوزه چنان شکل گرفته طوری که حقالتدریس هر ماه را در پایان همان ماه پرداخت کردیم. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، درخصوص رتبهبندی نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: سال گذشته در همین ایام از میان معلمان شاغل ۵۷۲ هزار نفر معترض به رتبه معلمان بودند و به نوعی تقاضای تجدیدنظر در رتبه اعطایی را داشتند. این افراد قبل از پایان اسفند ۱۴۰۲ به اعتراضاتشان رسیدگی شد و بیش از ۳۸۰ هزار نفر از این افراد مطابق قانون افزایش رتبه داشتند و به نوعی پرونده اعتراضات رتبهبندی بسته شد.
رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، گفت: آییننامه جدید رتبهبندی معلمان آماده شده و شیوهنامه اجرای آن نیز از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بهروز شده است. به گزارش ایسنا، علی محبی؛ در نشستی خبری به منظور فرارسیدن هفته پژوهش، با بیان اینکه الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده […]
علی غلامفراهانی- رتبهبندی معلمان براساس اعلام مسؤولان آموزش و پرورش، فرآیندی است که به منظور ارتقای درجه معلمان و افزایش کیفیت آموزشهای ارائه شده در مدارس، انجام میگیرد و در واقع هدف اصلی از آزمون رتبهبندی معلمان، افزایش حقوق نیست ولی منجر به افزایش حقوق معلمان نیز میشود. طرح رتبهبندی معلمان در شورای توسعه مدیریت […]
دیدگاه بسته شده است.