استفاده از فهرست یکسان تأمین کالا در مناقصات شرکت‌های تابعه وزارت نفت

استفاده از فهرست یکسان تأمین کالا در مناقصات شرکت‌های تابعه وزارت نفت معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با ارسال نامه‌ای بر لزوم استفاده شرکت‎های اصلی و تابعه وزارت نفت از فهرست بلند تأمین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت تأکید کرد. به گزارش شانا، حبیب‌ا…‌بیطرف طی نامه‌ای به مدیران عامل ۴ شرکت اصلی وزارت […]

استفاده از فهرست یکسان تأمین کالا در مناقصات شرکت‌های تابعه وزارت نفت

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با ارسال نامه‌ای بر لزوم استفاده شرکتهای اصلی و تابعه وزارت نفت از فهرست بلند تأمین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت تأکید کرد.

به گزارش شانا، حبیب‌ا…‌بیطرف طی نامه‌ای به مدیران عامل ۴ شرکت اصلی وزارت نفت با اشاره به ابلاغیه بیژن زنگنه، وزیر نفت در‌باره ایجاد و انتشار فهرست بلند تأمین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت و درج آن روی سامانه تأمین الکترونیکی کالای صنعت نفت (EP) اعلام‌کرد: همه فهرستهای منابع شرکتهای تابعه صنعت نفت دریافت و ارزیابی شده است.

وی افزود: موارد تأیید شده از سوی کمیتههای فنی بازرگانی دستگاه مرکزی در تارنمای شرکت مربوطه منتشر شده است تا فهرستهای متعدد مختلف موجود از روی سایت‌ها برداشته شوند.

در این نامه تأکید شده است که شرکتهای تابعه برای برگزاری مناقصههای خود موظف هستند از فهرستهای ابلاغ شده از سوی وزیر نفت استفاده کنند.

براساس این نامه واحدهای بازرگانی، تدارکات و بررسی منابع همه شرکتهای تابعه آن شرکت ضمن رعایت مفاد بخشنامههای صادره باید در اسرع وقت از اقدامهای موازی و تشکیل فهرستهای مجزا که سبب سردرگمی منابع در فرایند خوداظهاری شده است، خودداری و همه منابع را برای خوداظهاری به سامانه تأمین الکترونیکی کالای صنعت نفت (ep.mop.ir) هدایت کنند.

براساس نامه معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت به شرکتهای تابعه این وزارتخانه، شرکتهای اصلی و تابعه باید در مطالب موجود در سایتهای خود بازنگری کنند، با دستورعملهای یادشده و بخشنامههای بعدی مترتب بر آن تطبیق دهند و اطلاعات مغایر با اهداف و وظایف دستگاه مرکزی وزارت نفت را حذف کنند.

 

مهندس زنگنه شهریورماه امسال فهرست بلند (وندورلیست) منابع تأمین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت ر ابلاغ کرد که بر مبنای آن، ضروری است شرکتهای تابعه از این پس در تهیه هرگونه فهرست کوتاه برای برگزاری مناقصه‌های محدود، درباره کالاهایی که در فهرست بلند دارای ردیف باشند، تنها از این فهرست استفاده کرده و درج هرگونه منابع تأمین کالای خارج از فهرست منتشره موصوف ممنوع است.