کسب مقام نخست و تندیس زرین هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور

کسب افتخاری دیگر برای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛ کسب مقام نخست و تندیس زرین هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برای اولین بار و به عنوان تنها شرکت تابعه صنعت نفت در سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور موفق به کسب مقام نخست و […]

کسب افتخاری دیگر برای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛

کسب مقام نخست و تندیس زرین هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برای اولین بار و به عنوان تنها شرکت تابعه صنعت نفت در سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور موفق به کسب مقام نخست و تندیس زرین شد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سید مجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اعلام این خبر افزود: این شرکت در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمانی خود، خرد جمعی را در قالب نظام مشارکت با هدف افزایش بهره‌وری نیروی انسانی پرتوان و با انگیزه خود، در جهت تولید پایدار گاز با حداکثر توان علی‌رغم همه محدودیت‌ها به منصه ظهور رسانده است.

وی اظهارداشت: این شرکت با توجه به موقعیت استراتژیک خود و تنها مجتمع پالایشی شمال شرق کشور، متولی تأمین گاز ۶ استان شمال و شرق کشور می‌باشد و تولید روزانه ۶۰ میلیون متر مکعب گاز در روز و بهره‌برداری از مجتمع ذخیره‌سازی گاز طبیعی شوریجه تولید پایدار را رقم زده است.

مهندس منبتی تصریح‌کرد: واحد نظام مشارکت این شرکت در گروه‌های کارکنان، خانواده‌ها، دانش‌آموزی، شهری و روستایی فعالیت دارد و تمامی کارکنان و خانواده‌های آنان حضوری فعال در حوزه نظام پیشنهاد‌ها دارند به‌طوری که فعالیت این کارکنان در تأمین انرژی پاک و توجه به ذی‌نفعان باعث کسب این موفقیت شده است.

وی بیان‌کرد: این جشنواره با حضور شرکت‌های مطرح صنعت نفت و گاز، برق، آب و فاضلاب، معدن، شهرداری‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها برگزار شد که پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با عملکرد موفق خود در حوزه نظام پیشنهادها، موفق به کسب مقام اول و تندیس زرین این جشنواره شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد ادامه داد: همچنین پالایشگاه خانگیران سرخس طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ نیز در این جشنواره ملی تندیس سیمین را از آن خود کرده است.

مهندس منبتی اضافه کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در طی سال‌های ۹۱، ۹۲ و ۹۳ در بین شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران نیز تندیس زرین را کسب نموده است.

این مقام مسؤول تأکیدکرد: از سال ۸۲ تا ۹۵ حدود ۶۴ هزار پیشنهاد از حوزه نظام پیشنهادهای کارکنان، خانواده‌ها، دانش آموزی، شهری و روستایی به دبیرخانه نظام پیشنهادهای این شرکت ارسال شده و در سیستم نظام پیشنهادهای پالایشگاه خانگیران به ثبت رسیده است.

 

گفتنی است: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ۱۶۵ کیلومتری جاده مشهد _ سرخس واقع شده است.