عالم هنر خط‌کشی ندارد

مرجانه گلچین عالم هنر خط‌کشی ندارد مرجانه گلچین با بیان این‌که این روز‌ها تب خوانندگی در بین بازیگران خانم و آقا راه افتاده است، گفت: معتقدم عالم هنر خط‌کشی ندارد اما باید تخصص و توانایی لازم را در آن عرصه هنری نیز داشته باشند. به گزارش ایلنا، بازیگر و خواننده گروه نوای گلچین با بیان […]

مرجانه گلچین

عالم هنر خط‌کشی ندارد

مرجانه گلچین با بیان این‌که این روز‌ها تب خوانندگی در بین بازیگران خانم و آقا راه افتاده است، گفت: معتقدم عالم هنر خط‌کشی ندارد اما باید تخصص و توانایی لازم را در آن عرصه هنری نیز داشته باشند.

به گزارش ایلنا، بازیگر و خواننده گروه نوای گلچین با بیان این‌که موسیقی همیشه دغدغه اصلی‌اش بوده؛ گفت: در تمام این سال‌ها که از موسیقی دور بودم همیشه سعی کردم ارتباط خودم را با این حوزه حفظ کنم حتی در سال ۷۶ که هنوز مانند امروز خانم‌های بازیگر به عرصه خوانندگی ورود نکرده بودند؛ در گروهی به سرپرستی آقای مولانیا به نام «آژنگ» حضور داشتم و قرار بود با آقای امیرحسین مدرس کنسرتی را برگزار کنیم. البته من به عنوان همخوان در این اجرا حضور داشتم که متأسفانه به دلایلی عملی نشد.

او ادامه داد: در این مدت تا تشکیل گروه گلچین به صورت خیلی کمرنگ با گروه‌های دیگر نیز قصد همکاری داشتیم که باز هم عملی نشد و پس از صحبت‌هایی که با خواهرم داشتم به این نتیجه رسیدیم که خودمان به صورت مجزا گروهی تشکیل دهیم و این‌گونه گروه نوای گروه نوای گلچین شکل گرفت.

گلچین با بیان این‌که کنسرت‌های بانوان همیشه در بد‌ترین ساعات روز برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه اجراهای بانوان را در ساعات مرده قرار می‌دهند ساعاتی که طرح ترافیک است و خانم‌های شاغل نیز در آن زمان سرکار هستند و نمی‌توانند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند. همچنین این زمان برای اجرا اصلاً مناسب نیست چراکه صدا در آن زمان آمادگی لازم را ندارد البته ما همیشه خدا را شکر می‌کنیم که این اتفاق حتی در بد‌ترین ساعت روز شکل گرفته است.

بازیگر فیلم سینمایی «شب بیست‌و نهم» با اشاره به این‌که از زمان گرفتن مجوز تا اجرا، گروه گلچین کم‌تر از یک هفته فرصت داشت، اضافه‌کرد: در این مدت زمان کوتاه باید تبلیغات مناسبی برای گروه انجام می‌دادیم و با توجه به این‌که محدودیت‌هایی در زمینه تبلیغات محیطی داشتیم و نمی‌توانستیم از تبلیغات محیطی استفاده کنیم تمام تمرکزمان را در شبکه‌های اجتماعی گذاشتیم و دوستداران و هواداران ما در اینستاگرام در زمینه تبلیغات بسیار به ما کمک کردند و تمام این تبلیغات به صورت خودجوش از طرف آن‌‌ها انجام می‌شد.