۴۱۴۴ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۳۶۲ عدد دوربین مداربسته

آگهی مناقصه عام دومرحله‌ای شماره ۲ /۱۴۰۳ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عام دومرحله‌ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی و ضمائم پیوست نسبت به خرید ۳۶۲ عدد دوربین مداربسته و دستگاه تست دوربین‌های مداربسته از تأمین‌کنندگان داخلی واجد شرایط اقدام نماید. زمان و […]

آگهی مناقصه عام دومرحله‌ای

شماره ۲ /۱۴۰۳ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عام دومرحله‌ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی و ضمائم پیوست نسبت به خرید ۳۶۲ عدد دوربین مداربسته و دستگاه تست دوربین‌های مداربسته از تأمین‌کنندگان داخلی واجد شرایط اقدام نماید.

زمان و نحوه خرید اسناد: داوطلبان شرکت در مناقصه جهت دریافت اسناد می‏توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۷ با مراجعه به پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول (tamin.mci.ir) پس از ثبت‌نام و ورود با پرداخت مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیک با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۸۰۳۸۸۸۶۱۹۱ اقدام نمایند (به واریزی‌های بدون شناسه ترتیب اثر داده نخواهد شد).

زمان و محل تحویل پاکات: اسناد مناقصه می‌بایست مهر و امضاءشده به‌صورت فیزیکی در پاکات سربسته و ممهور به مهر شرکت و حداکثر تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ  ۱۷/۰۶/۱۴۰۳ به دبیرخانه مرکزی همراه اول (به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه همکف) تحویل گردد.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۶،۴۳۲،۰۵۴،۱۸۷ ریال (شش میلیارد و چهارصد و سی و دو میلیون و پنجاه و چهار هزار و یکصد و هشتاد و هفت ریال) می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین‌شده به نام شرکت ارتباطات سیار ایران (شناسه ملی: ۱۰۱۰۳۵۶۰۴۵۳ – شماره شبا: ۳۵۰۵۴۰۱۰۶۰۸۱۰۰۰۰۰۶۰۴۷۰۰۰ IR بانک پارسیان، کد شعبه ۱۰۶۰) ارائه گردد.

 

زمان گشایش پاکات: کمیسیون معاملات در روز شنبه مورخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۴:۰۰ می‌باشد.

 

مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۴۷۳ و ایمیل t.ezzati@mci.ir (خانم عزتی)، در خصوص موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۰۹ و ایمیل m.khatibi@mci.ir (خانم خطیبی) و در خصوص خرید اسناد و یا نحوه بارگذاری اسناد بر روی سایت با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۸۱ تماس حاصل نمایند.