۴۱۴۵ مناقصه – شرکت پتروشیمی رازی – بازسازی و گسترش آزمایشگاه مواد شیمیایی

آگهی شناسایی پیمانکار   شرکت پتروشیمی رازی واقع در بندر امام خمینی در نظر دارد آزمایشگاه مواد شیمیایی خود را بازسازی و گسترش دهد. این بازسازی شامل تخریب و نخاله برداری برخی دیوارهای موجود، ایجاد پارتیشن و دیوارهای جدید، خرید، حمل و نصب تجهیزات و هودهای آزمایشگاهی و سکوبندی، لوله‌کشی آب و فاضلاب، لاین کشی هوای […]

آگهی شناسایی پیمانکار

  شرکت پتروشیمی رازی واقع در بندر امام خمینی در نظر دارد آزمایشگاه مواد شیمیایی خود را بازسازی و گسترش دهد. این بازسازی شامل تخریب و نخاله برداری برخی دیوارهای موجود، ایجاد پارتیشن و دیوارهای جدید، خرید، حمل و نصب تجهیزات و هودهای آزمایشگاهی و سکوبندی، لوله‌کشی آب و فاضلاب، لاین کشی هوای ابزار دقیق و همچنین کابل‌کشی برق تجهیزات جدید می‌باشد.

لذا از کلیه شرکت‌هایی که توان مالی و فنی تأمین تجهیزات، توان فنی اجرایی و ابزار مناسب برای انجام کار ایمن را داشته و تمایل به شرکت در این مناقصه رادارند دعوت به عمل می‌آید تا آمادگی خود را جهت انجام پروژه‌ طی یک نامه به انضمام سوابق و توانایی مالی، فنی، اجرایی و تجهیزاتی خود حداکثر تا ۱۵ روز بعد از تاریخ درج آگهی به این شرکت به آدرس زیر ارسال نمایند.

آدرس: بندر امام خمینی، صندوق پستی ۱۶۱، مجتمع پتروشیمی رازی، اداره مهندسی عمومی

تلفن: ۲۲۶۶۲۶۲۳-۰۶۵

 ضمناً آگهی فوق در وب‌سایت پتروشیمی رازی به آدرس WWW.RAZIP.COM قابل‌رؤیت است.