واحدهای تولیدی و صنعتی باید نگاه صادرات ‌محور داشته باشند

واحدهای تولیدی و صنعتی باید نگاه صادرات ‌محور داشته باشند در نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی و دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت استان بر تعامل بیش‌تر دو طرف تأکید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، مسعودمهدی‌زاده‌مقدم گفت: مسایل روز تولید و تجارت باید به صورت […]

واحدهای تولیدی و صنعتی باید نگاه صادرات ‌محور داشته باشند

در نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی و دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت استان بر تعامل بیش‌تر دو طرف تأکید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، مسعودمهدی‌زاده‌مقدم گفت: مسایل روز تولید و تجارت باید به صورت مستمر با همه تشکل‌های استان بررسی شود تا بتوانیم راه‌حل‌های مختلف و قابل اجرایی را برای کارفرمایان و صنعتگران ارایه کنیم.

وی افزود: تشکل‌های صنعتی نقش قابل توجهی در راستای کمک به صنایع در جهت توسعه پایدار دارند و از طریق ارایه خدمات تخصصی خود در زمینه‌های مختلف مانند تکنولوژی، کیفیت، آموزش، بهره‌وری و… صنعتگران را یاری کنند.

مهدی‌زاده ادامه‌ داد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی دغدغه‌ای جز کمک به صنایع و رشد و توسعه استان ندارد که با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و تلاش مسؤولان این امر تا حدود زیادی محقق شده است.

در ادامه دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت استان خراسان‌رضوی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی باید نگاه صادرات ‌محور داشته تا زمینه رشد خود و استان را بیش از پیش فراهم کنند.

فیروز ابراهیمی عنوان‌کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزایش تولیدات واحدهای تولیدی، صنعتی و اشتغال‌زایی پایدار را به همراه دارد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خاطر‌نشان‌ کرد: حلقه‌های ارتباط با صنایع مختلف و صنعتگران که تشکل‌های صنعتی از مهم‌ترین ارکان آن به شمار می‌رود باید به صورت مستمر صورت پذیرد.

 

وی در پایان گفت: از تمامی مشوق‌های در نظر گرفته شده در قانون برای حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران استفاده خواهد شد.