فروش کالا در نمایشگاه‌های تخصصی مغایر ضوابط است

رییس اتاق اصناف اراک فروش کالا در نمایشگاه‌های تخصصی مغایر ضوابط است رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: نمایشگاه بهاره کالا و خدمات امسال در اراک برپا نمی‌شود. جمشید زند در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد‌: با هدف ایجاد رقابت در بین صنوف، امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در […]

رییس اتاق اصناف اراک

فروش کالا در نمایشگاه‌های تخصصی مغایر ضوابط است

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: نمایشگاه بهاره کالا و خدمات امسال در اراک برپا نمی‌شود.

جمشید زند در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد‌: با هدف ایجاد رقابت در بین صنوف، امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اراک برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه بهاره کالا و خدمات در سال‌های گذشته به دلیل تنظیم بازار و رفاه عمومی اقشار مختلف مردم برگزار می‌شد‌، تصریح ‌کرد: امسال به دلیل وجود کالاهای بسیار در بازار و قیمت مناسب ارزاق عمومی، این نمایشگاه مانند سال گذشته برگزار نمی‌شود.

زند اظهار ‌کرد: اتاق اصناف در نقاط مختلف استان مرکزی کارکنان خود را در قالب تیم‌های نظارتی سازماندهی کرده و از ابتدای اسفند ماه جاری نظارت‌های خود را در بازار، گسترده‌تر از گذشته انجام و با متخلفان با جدیت هر چه بیش‌تر برخورد می‌کند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اظهار ‌کرد: شهروندان برای اعلام شکایت و تشویق اصناف استان می‌توانند با تلفن ثابت شماره ۳۸۲۰ و با تلفن همراه شماره ۰۸۶۳۸۲۰ بازرسان را مطلع کنند تا در کوتاه‌‌ترین زمان به مشکل آنان رسیدگی شود.

رییس اتاق اصناف ایران با تأکید بر این‌که فروش کالا در نمایشگاه‌های تخصصی مغایر ضوابط نمایشگاه است، تصریح کرد: این روند نظارت بیش‌تر سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت در این خصوص را می‌طلبد.

زند‌ افزود: متأسفانه در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بعضا مشاهده شده که برخی افراد سودجو اقدام به فروش کالا می‌کنند که این موضوع مغایر با ضوابط نمایشگاهی است.

وی با بیان این‌که اکثر نمایشگاه‌های تخصصی شکل و شمایل نمایشگاه‌های عرضه فصلی کالا را به خود گرفته‌اند، افزود: این در شرایطی است که اکثر افرادی که در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، فاقد واحد صنفی و یا هویت مشخصی هستند.

 

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با تأکید بر این‌که این موضوع باعث رکود اقتصادی واحدهای صنفی شهرستان شده است، خاطرنشان ‌کرد: این موضوع نارضایتی و اعتراض واحدهای صنفی را به همراه داشته است.