سرمایه‌گذاری ۲۹۰ هزار میلیون ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران

در دولت یازدهم اتفاق افتاد سرمایه‌گذاری ۲۹۰ هزار میلیون ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۲۲۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ هزار میلیون ریال در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی استان انجام ‌شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی […]

در دولت یازدهم اتفاق افتاد

سرمایه‌گذاری ۲۹۰ هزار میلیون ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۲۲۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ هزار میلیون ریال در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی استان انجام ‌شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی در بازدید از تصفیه‌خانه جویبار اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی در راستای تکمیل و تجهیز زیرساخت شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شوند و در دولت تدبیر و امید، با توجه به منابع، اقدامات مناسبی در این جهت انجام‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: در ۳سال اخیر ۳۲ پروژه آب‌رسانی، ۱۸ پروژه برق‌رسانی، ۳۶ پروژه گازرسانی و ۱۶ پروژه متفرقه در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی انجام‌شده که درمجموع ۲۲۰ پروژه عمرانی در دولت تدبیر و امید به‌منظور تکمیل زیرساخت انجام‌گرفته است.

موسوی افزود: برای اجرای این پروژه‌های عمرانی مبلغ ۲۹۰ هزار میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاری در زیرساخت شهرک در جهت کاهش هزینه‌های تولید انجام می‌شود تصریح کرد: افزایش تولید و توسعه صنعتی و اقتصادی از مهم‌ترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی است.