برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مدیریت منطقه البرز با کارکنان انبارنفت کرج

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مدیریت منطقه البرز با کارکنان انبارنفت کرج دومین نشست هم‌اندیشی مدیریت منطقه البرز با کارکنان انبار نفت شهید دولتی کرج با حضور مدیر، معاون مالی و اداری و رییس روابط عمومی برگزارشد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، ابراهیم‌توسلی، مدیر منطقه، منابع […]

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مدیریت منطقه البرز با کارکنان انبارنفت کرج

دومین نشست هم‌اندیشی مدیریت منطقه البرز با کارکنان انبار نفت شهید دولتی کرج با حضور مدیر، معاون مالی و اداری و رییس روابط عمومی برگزارشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، ابراهیم‌توسلی، مدیر منطقه، منابع انسانی را با ارزش‌ترین و محوری‌‌ترین منبع برای دستیابی به اهداف سازمان و خدمت به شهروندان دانست و هدف از برگزاری این نشست‌ها را ارتباط بیش‌تر مسؤولین با کارکنان، آگاهی از مشکلات احتمالی و دریافت نظرات و پیشنهاد‌های آنان برای بهبود شرایط محیط کار و فرایندهای انجام وظایف دانست.

نمایندگانی از کارکنان قراردادی و پیمانکاری انبار نفت شهید دولتی کرج با طرح مسایل و درخواست‌های مورد نظر از جمله تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار و قراردادی، انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی، امکان انجام وظایف و فعالیت‌ها به صورت گردشی از اقدامات انجام شده برای ارتباط مؤثر و نزدیک مدیریت با کارکنان و پیگیری مسایل آنان تشکر و قدردانی کردند.

 

در پایان نشست مدیر منطقه با پاسخگویی به درخواست‌ها و مسایل کارکنان بر رسیدگی و بررسی مسایل مطروحه تا حصول نتیجه توسط مسؤولین و روسای واحدهای ذی‌ربط تأکید کرد.