شهر باینگان و ۱۵۰ روستای استان کرمانشاه در دهه فجر به شبکه متصل می‌شوند

شهر باینگان و ۱۵۰ روستای استان کرمانشاه در دهه فجر به شبکه متصل می‌شوند همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شهر باینگان و ۱۵۰ روستای استان کرمانشاه به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار کرد: جهت گازرسانی به شهر […]

شهر باینگان و ۱۵۰ روستای استان کرمانشاه در دهه فجر به شبکه متصل می‌شوند

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شهر باینگان و ۱۵۰ روستای استان کرمانشاه به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار کرد: جهت گازرسانی به شهر باینگان ۱۱ کیلومتر خط تغذیه ۸ اینچ و ۹ کیلومتر شبکه‌گذاری در داخل شهر انجام گرفته است که موجب بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار ساکن در این شهر از گاز طبیعی خواهد شد. اعتبار صرف شده جهت گازرسانی به این شهر ۲۸ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳۵۶ میلیارد ریال را از دیگر برنامه‌های آماده بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمانشاه در دهه فجر اعلام کرد.

وی گفت: با گازرسانی به این روستا‌ها زمینه بهره‌مندی ۷ هزار خانوار روستایی از گاز طبیعی فراهم می‌شود.

مهندس شهبازی با اشاره به ضریب نفوذ ۵۰ درصدی گاز طبیعی در بخش روستایی استان کرمانشاه اظهار کرد: با گازرسانی به این ۱۵۰ روستا ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی ۴ درصد ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به ۷ مورد از صنایع عمده استان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و گازرسانی به ۸۸۸ واحد مسکن مهر با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر امسال اعلام کرد.