برگزاری مناقصه ۷ طرح تکمیلی در استان سمنان

تا پایان سال صورت می‌گیرد برگزاری مناقصه ۷ طرح تکمیلی در استان سمنان اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان آخرین وضعیت واگذاری طرح‌های تکمیلی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی و روند حمایت و رفع مشکل ۶۰ طرح تأثیرگذار صنعتی‌، معدنی‌و کشاورزی استان را بررسی کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌، استاندار سمنان در […]

تا پایان سال صورت می‌گیرد

برگزاری مناقصه ۷ طرح تکمیلی در استان سمنان

اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان آخرین وضعیت واگذاری طرح‌های تکمیلی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی و روند حمایت و رفع مشکل ۶۰ طرح تأثیرگذار صنعتی‌، معدنی‌و کشاورزی استان را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌، استاندار سمنان در این نشست بر تکمیل طرح‌های حمایتی از ۳۰ پروژه بخش صنعتی و کشاورزی استان تأکید کرد.

محمدرضا خباز گفت: تعدادی از این طرح‌ها با رفع مشکلات می‌توانند تا پایان سال به چرخه تولید و اشتغال استان وارد شوند و تأثیر زیادی در این بخش داشته باشند.

وی بانک‌های دولتی را نیز موظف کرد تا پایان ماه جاری نسبت به قبول ۳۰ پروژه معدنی مصوب استان نیز اقدام کنند.

سعید طاهری، رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز با اشاره به توقف نسبی پرداخت تسهیلات بانکی در پایان سال از مدیران عامل بانک‌ها خواست تا در بهمن ماه وضعیت پروژه‌های صنعتی را تعیین تکلیف و در صورت نیاز جایگزین کنند.

مسؤول دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان نیز با بیان این‌که ۸۶ طرح قابل واگذاری در دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده است، گفت‌: ۲۲ طرح از این تعداد برای سال ۹۵ هدفگذاری شده است.

به گفته رقیه نان‌گیر، طرح‌های قابل واگذاری سال ۹۵ تا کنون ۱۳ طرح واگذار شده است و شرایط واگذاری دو طرح در دهه فجر نیز فراهم آمده است.

 

نانگیر خاطرنشان ‌کرد‌: ۷ طرح از مجموعه ۲۲ طرح منتخب واگذاری در سال ۹۵ نیز در مرحله امور اداری تا فراخوان مناقصه قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال اجرایی شود.