۴۱۵۵ مناقصه – شرکت سرمایه‌گذاری شهر – تامین قیر ۶۰۷۰ موردنیاز

آگهی فراخوان عمومی یک مرحله ای شرکت سرمایه گذاری شهر  فراخوان خريد و تأمین قیر ۶۰۷۰ از طریق بورس کالا  شرکت سرمایه‌گذاری شهر وابسته به شهرداری تهران در نظر دارد قیر ۶۰۷۰ موردنیاز معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به شماره را از طریق برگزاری فراخوان عمومی و از طریق خرید در بورس کالا خریداری […]

آگهی فراخوان عمومی یک مرحله ای شرکت سرمایه گذاری شهر

 فراخوان خريد و تأمین قیر ۶۰۷۰ از طریق بورس کالا

 شرکت سرمایه‌گذاری شهر وابسته به شهرداری تهران در نظر دارد قیر ۶۰۷۰ موردنیاز معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به شماره را از طریق برگزاری فراخوان عمومی و از طریق خرید در بورس کالا خریداری و تأمین نماید. شرط پرداخت و تسویه به شرح ذیل است:

  • ۵۰% از طریق منابع نقد شامل وجوه نقد، اعتبار اسنادی، برات کارت و یا اوراق گام می‌باشد.
  • ۵۰% از طریق منابع غیر نقد شامل تهاتر ملک می باشد.

متقاضیان می‌بایست توانایی و ظرفیت تولید و ارسال قیر ۶۰۷۰ به‌صورت روزانه ۵۰۰ تن به کارخانجات و آدرس های اعلامی شهرداری تهران در سطح استان تهران را دارا باشند.

متقاضیان شرکت در فراخوان جهت دریافت اسناد مورد نیاز (فرم پذیرش) تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۳ مهلت دارند تا به محل شرکت سرمایه گذاری شهر واقع در تهران، خیابان حضرت ولی عصر (عج)، کوچه میرهادی، پلاک ۷، طبقه ۴ مراجعه نمایند. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌های ۴۲۷۱۶۱۰۳ و ۴۲۷۱۶۱۰۵ (واحد بازرگاني شركت) تماس حاصل نمائيد.

 

شرکت سرمایه گذاری شهر