برگزاری مناقصه استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس اردبیل

تا پایان سال صورت می‌گیرد برگزاری مناقصه استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس اردبیل مدیرکل نوسازی مدارس استان از بهره‌برداری از تجهیزات استاندارد گرمایشی ۱۰۰ مدرسه استان در دهه فجر امسال خبر داد. دولت لطفی در گفت‌وگو با مهر تصریح ‌کرد: در سال‌های اخیر اعتبار مناسبی برای استانداردسازی تجهیزات گرمایشی اختصاص یافته و مرحله به مرحله استانداردسازی […]

تا پایان سال صورت می‌گیرد

برگزاری مناقصه استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس اردبیل

مدیرکل نوسازی مدارس استان از بهره‌برداری از تجهیزات استاندارد گرمایشی ۱۰۰ مدرسه استان در دهه فجر امسال خبر داد.

دولت لطفی در گفت‌وگو با مهر تصریح ‌کرد: در سال‌های اخیر اعتبار مناسبی برای استانداردسازی تجهیزات گرمایشی اختصاص یافته و مرحله به مرحله استانداردسازی انجام می‌شود.

وی با اذعان به این‌که تجهیزات مدارس تازه تأسیس استاندارد بوده و نیازی به استانداردسازی ندارد، اضافه ‌کرد: در مقابل استانداردسازی تجهیزات گرمایشی سایر مدارس در دستور کار است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به تکمیل استانداردسازی تجهیزات گرمایشی ۱۰۰ مدرسه در سال جاری ادامه‌ داد: استانداردسازی ۵۰ مدرسه دیگر نیز از طریق مناقصه تا پایان سال اجرا می‌شود.

به گفته لطفی در ادامه استانداردسازی تجهیزات گرمایشی ۲۰۰ مدرسه دیگر نیز برنامه‌ریزی شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی افزود: در استانداردسازی تأسیسات حرارتی بخاری گازی و نفتی به تدریج از مدرسه حذف شده و به جای آن از سیستم حرارت مرکزی استفاده می‌شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان در خصوص سازگاری استفاده از موتورخانه مرکزی با اقلیم منطقه ادامه‌ داد: استفاده از حرارت مرکزی با اقلیم استان سازگار است و در مدارسی که اجرا شده متناسب با اندازه فضا تعداد رادیاتور‌ها انتخاب می‌شود.