۴۱۵۶ مزایده – مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول – فروش شش‌دانگ

                                     “مزایده فروش شش‌دانگ یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان آذربایجان متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران” مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول به نمایندگی از شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد  نسبت به فروش یک ساختمان […]

                                    

“مزایده فروش شش‌دانگ یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان آذربایجان متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران”

مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول به نمایندگی از شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد  نسبت به فروش یک ساختمان اداری – تجاری مطابق جدول ذیل از طریق مزایده طبق شرایط درج شده در اسناد و فرم پیشنهاد قیمت به متقاضیان حقیقی / حقوقی واجد صلاحیت اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند جهت خرید اسناد مزایده با ارائه فیش واریزی به مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (معادل یک میلیون تومان) در وجه حساب شماره ۶۰۰/۰۰۶۹۹۸۴۳/۲۰۱ و شماره شبای ۶۸۰۵۴۰۱۰۶۰۲۰۱۰۰۶۹۹۸۴۳۶۰۰ IR نزد بانک پارسیان شعبه ونک کد ۱۰۶۰ تهران به نام مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول، از روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۶/۱۴۰۳ لغایت روز شنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۴۰۳ به غیر از روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان شهیدکاظم موسوی، پلاک ۹۲، طبقه اول، اداره کل بازرگانی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات و مدارک، روز شنبه مورخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۳ می­باشد. شرایط و مدارک لازم جهت شرکت در مزایده و توضیحات مربوطه به طور کامل در اسناد مزایده درج گردیده است.

ردیف شرح ملک نشانی ملک پلاک ثبتی مساحت(مترمربع) قیمت پایه کارشناسی (ریال) وضعیت سند
۱ شش دانگ یک ساختمان مسکونی  تهران، ضلع جنوب شرق خیابان آزادی و آذربایجان، پلاک ۳۳۴ ۱۳۳۰ اعیان عرصه ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تک برگ
۷۶۰ ۷/۲۲۴

 

  • تضمین شركت در مزايده به مبلغ ۲۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست مطابق شرایط مندرج در اسناد مزایده تهیه و تسلیم گردد.
  • خریدار می­بایست کل بهای مورد معامله (کل مبلغ ثمن معامله) را واریز نماید.
  • شركت در مزايده و تسليم پيشنهاد به منزله سند قبول كليه مفاد اسناد و شرایط مزايده توسط مزایده‌گر می‌باشد.
  • مزایده‌گزار (فروشنده) در هر مرحله از برگزاری مزایده تا زمان مبادله رسمی قرارداد در قبول یا رد هر یک یا تمام پیشنهادها نسبت به ملک مورد مزایده به طرق مقتضی و صلاحدید خود مختار است و مزایده‌گر حق هرگونه اعتراض را از خود در این زمینه سلب و ساقط می‌نماید.