افزایش کاربران خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد کاربران ۴ خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۳ درصد رشد کرد. به گزارش مناقصهمزایده، تعداد کاربران خدمات اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان دی از مرز ۴ میلیون […]
افزایش کاربران خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین
تعداد کاربران ۴ خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۳ درصد رشد کرد.
به گزارش مناقصهمزایده، تعداد کاربران خدمات اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان دی از مرز ۴ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این ۴ خدمت در پایان دی ماه سال ۱۳۹۴ بیش از ۱۳ درصد رشد نشان میدهد.
همچنین در پایان دی ماه تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین به یکهزار و ۱۳۴ دستگاه رسید که نسبت به پایان دی ماه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است. به منظور تسهیل ارایه خدمات متنوع به هموطنان عزیز تعداد وسیعی از دستگاههای خودپرداز این بانک در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و در تمام ساعات شبانهروز خدمات متنوعی به مشتریان این بانک و دارندگان کارتهای عضو شتاب ارایه میکنند.
لازم به ذکر است از جمله خدمات متنوعی که از طریق دستگاههای خودپرداز به مشتریان بانک اقتصادنوین ارایه میشود برداشت وجه نقد بدون نیز بهکارت میباشد. برای دریافت این خدمت مشتریان بانک اقتصادنوین میتوانند با مراجعه به اینترنت بانک خود امکان برداشت وجه بدون کارت از دستگاه خودپرداز را برای خود و یا سایر افراد ایجاد کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.