شرایط عجیب دو بسکتبالیست آمریکایی حاضر در لیگ برتر ایران

شرایط عجیب دو بسکتبالیست آمریکایی حاضر در لیگ برتر ایران قانون وضع شده توسط رییس‌جمهور جدید‌ آمریکا و واکنش دولت ایران به این قانون، شرایط عجیبی برای دو بسکتبالیست آمریکایی تیم دانشگاه آزاد ایجاد کرده است. آنها درحال حاضر در دوبی حضور دارند. به گزارش سایت نود، دونالد ترامپ هفته گذشته قانون منع موقت ورود […]

شرایط عجیب دو بسکتبالیست آمریکایی حاضر در لیگ برتر ایران

قانون وضع شده توسط رییس‌جمهور جدید‌ آمریکا و واکنش دولت ایران به این قانون، شرایط عجیبی برای دو بسکتبالیست آمریکایی تیم دانشگاه آزاد ایجاد کرده است. آنها درحال حاضر در دوبی حضور دارند.

به گزارش سایت نود، دونالد ترامپ هفته گذشته قانون منع موقت ورود شهروندان ۷ کشور مسلمان (منجمله ایران) را امضا و این قانون را اجرایی کرد. دولت ایران هم در واکنش به این اقدام، ورود اتباع کشور آمریکا به خاک ایران را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

یاهو اسپورت گزارش داده این دو قانون، باعث ایجاد شرایطی عجیب برای دو بسکتبالیست آمریکایی تیم دانشگاه آزاد شده است. جوزف‌جونز و جی‌.پی‌برنس درحال حاضر در دوبی حضور دارند اما نمی‌توانند وارد ایران شوند.

اریک فیشر‌، ایجنت این دو بازیکن به یاهو اسپورت گفته هر دو نفر برای استفاده از تعطیلات لیگ ایران قصد مسافرت به کشورشان را داشته‌اند و به همین دلیل راهی دوبی شده‌اند اما همان زمان ترامپ این قانون را امضا کرده و ایران بلافاصله به آن واکنش نشان داده.

به گفته فیشر این دو بازیکن براساس قوانین جدید اجازه بازگشت به ایران را ندارند و مشکلات زیادی برای آنها به وجود آمده است. ایجنت این دو بازیکن گفته بیش‌تر وسایل آنها در ایران است و مهم‌تر از آن براساس قراردادشان اگر نتوانند فصل را تمام کنند، تقریباً تمام پولی که باید می‌گرفتند را از دست می‌دهند. فیشر گفته در قرارداد این دو بازیکن چنین شرایط عجیب و غریبی پیش‌بینی نشده و اگر نتوانند کاری بکنند، قراردادشان را از دست می‌دهند.

 

براساس این گزارش، مسؤولان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در حال مذاکره با مقامات مسؤول هستند تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنند اما اریک فیشر معتقد است شانس بسیار کمی وجود دارد که این دو بازیکن بتوانند مشکلشان را حل کنند.