خدمات تازه در اپ‌باکس برای صاحبان مشاغل

خدمات تازه در اپ‌باکس برای صاحبان مشاغل شرکت در اپ‌باکس از ارایه برخی به روزرسانی‌‌ها برای صاحبان مشاغل خبر داد. برخی از این به روزرسانی هم نرم‌افزاری بوده و استفاده از آنها مستلزم صرف هزینه بیش‌تر است. به گزارش فارس، یکی از این خدمات Dropbox Smart Sync نام دارد که به خصوص در زمانی که […]

خدمات تازه در اپ‌باکس برای صاحبان مشاغل

شرکت در اپ‌باکس از ارایه برخی به روزرسانی‌‌ها برای صاحبان مشاغل خبر داد. برخی از این به روزرسانی هم نرم‌افزاری بوده و استفاده از آنها مستلزم صرف هزینه بیش‌تر است.

به گزارش فارس، یکی از این خدمات Dropbox Smart Sync نام دارد که به خصوص در زمانی که فضای ذخیره‌سازی کاربران در در اپ‌باکس رو به اتمام است به کمک آنها می‌آید.

از این طریق کاربران می‌توانند تمامی فایل‌‌ها و پوشه‌های خود را از طریق رایانه رومیزی مشاهده کنند و برای همگام‌سازی و سازماندهی سریعشان اقدام کنند.

همچنین برخی خدمات ویژه از همین طریق به ‌کاربران سرویس‌های حرفه‌ای و تجاری در اپ‌باکس ارایه می‌شود تا آنان نگران اتمام ناگهانی فضای ذخیره‌سازی اطلاعاتشان نباشند.

 قابلیت دیگر Paper نام دارد که قبلاً به‌طور آزمایشی هم عرضه شده بود. این قابلیت پلتفرمی منعطف برای ویرایش، ایجاد و مرور اسناد سازمانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در اپ‌باکس قصد دارد هزینه ارایه خدمات خود را نیز تغییر دهد که البته در این زمینه در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.