عضو هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، گفت: یکسری وبسرویسها از سوی توانیر در اختیار ما قرار گرفت که پس از تست وبسرویسها، کمتر از دو ماه کاری سامانه ادعای شخصی در اختیار عموم مردم قرار میگیرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از صداوسیما، حمید اسکندری؛ درخصوص راهاندازی این سامانه شخصی، افزود: بهدلیل سرعت […]
عضو هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، گفت: یکسری وبسرویسها از سوی توانیر در اختیار ما قرار گرفت که پس از تست وبسرویسها، کمتر از دو ماه کاری سامانه ادعای شخصی در اختیار عموم مردم قرار میگیرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از صداوسیما، حمید اسکندری؛ درخصوص راهاندازی این سامانه شخصی، افزود: بهدلیل سرعت پایین صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در دریافت اطلاعات ساختمانهای آسیب دیده از سوی استانداریها، طبق تصمیمات هیئت مدیره این صندوق قرار بر تغییر برخی فرآیندها گرفته شد. وی مهمترین تغییرات در فرآیند پرداخت را اینگونه، بیان کرد: مدتی است مبنای اطلاعات از سوی بنیاد مسکن و سپس تأیید استانداریهاست. اسکندری؛ تصریح کرد: از آنجا که بنیاد مسکن در استانهای مختلف براساس تجربه کاری چند سال اخیرش، پس از وقوع هر حادثه طبیعی، پرونده فیزیکی برای هر واحد مسکونی تشکیل میدهد. بنابراین میتواند بعد از جمعآوری اطلاعات ارزیابی اولیه، اطلاعات را دراختیار صندوق قراردهد و پس از آن توسط استانداریها تأیید شود. وی ادامه داد: در پی آن، سامانه ادعای خسارت مردمی هم راهاندازی خواهد شد، که برای راهاندازی در گروه تعامل پذیری نیاز به اطلاعاتی از سوی توانیر بودیم که یکسری وبسرویسها در اختیار ما قرار گرفت حال پس از تست وبسرویسها و به محض اطمینان از صحت اطلاعات بین ما و توانیر، کمتر از دو ماه کاری سامانه در اختیار عموم مردم قرار میگیرد. اسکندری؛ افزود: منتها تا راهاندازی سامانه ادعای شخصی، مرکز تماس صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان راهاندازی شده و تمام فعالیتهایی که مردم میتوانند از طریق سامانه انجام دهند را از طریق مرکز تماس انجام میدهیم. وی ادامه داد: مردم خسارت دیده میتوانند با مرکز تماس به نتیجه ارزیابی اعتراض کنند و یا از مراحل مختلف پرونده خود اطلاع پیدا کنند.
دیدگاه بسته شده است.