تکمیل مجموعه ورزشی شهرداری کرمان ، نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

تکمیل مجموعه ورزشی شهرداری کرمان ، نیازمند مشارکت بخش خصوصی است مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرمان گفت: تکمیل مجموعه ورزشی شهرداری، نیازمند اختصاص ردیف اعتباری و مشارکت بخش خصوصی است. محمدرضا عسکری با بیان این‌که عمده مشکلات باشگاه، کمبود اعتبار و بودجه است، تأکیدکرد: به همین دلیل حدود دو سال است که به ساخت […]

تکمیل مجموعه ورزشی شهرداری کرمان ، نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرمان گفت: تکمیل مجموعه ورزشی شهرداری، نیازمند اختصاص ردیف اعتباری و مشارکت بخش خصوصی است.

محمدرضا عسکری با بیان این‌که عمده مشکلات باشگاه، کمبود اعتبار و بودجه است، تأکیدکرد: به همین دلیل حدود دو سال است که به ساخت مجموعه ورزشی شهرداری ورود نکردیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، وی با اشاره به فازهای چندگانه باشگاه تصریح‌کرد: عملیات تکمیل سالن‌های اداری و خدماتی در فاز دوم قرار دارد که با کمک معاونت خدمات شهری و نیروهای داخلی شهرداری در حال اجراست.

عسکری از توسعه ورزش همگانی در شهرداری کرمان خبر داد و افزود: معاونت خدمات شهری و سازمان اموال و املاک، زمین‌هایی را در سطح شهر در اختیار باشگاه شهرداری قرارداده‌اند تا با امکانات موجود، تسطیح و آماده‌سازی شده و زمین ورزشی والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و فوتسال راه‌اندازی شود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: باشگاه ورزشی شهرداری کرمان آمادگی دارد زمین‌های ورزشی مذکور را به صورت مدت‌دار در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.