تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره « ایده‌های برتر» کتاب و کتابخوانی یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره « ایده‌های برتر» کتاب و کتابخوانی یزد محمد میررحیمی– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره استانی «ایده‌های برتر» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره « ایده‌های برتر» کتاب و کتابخوانی یزد تمدید شد.  به […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره « ایده‌های برتر» کتاب و کتابخوانی یزد

محمد میررحیمی– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره استانی «ایده‌های برتر» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره « ایده‌های برتر» کتاب و کتابخوانی یزد تمدید شد.

 به گزارش خبرنگارمناقصه‌مزایده، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره استانی «ایده‌های برتر» در یزد گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور و استان اهمیت ویژه‌ای دارد که نیازمند برنامه‌ریزی دارد که از جمله راهکارهای آن استفاده از ایده‌های مناسب در این راستا است.

وی افزود: در این راستا ما اقدام به برگزاری جشنواره «ایده‌های برتر» در بخش کتاب و کتابخوانی کرده‌ایم که زمان ارسال آثار نیز تا ۲۰ بهمن ماه جاری تمدید شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود از طریق وب‌سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یا دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است، در این جشنواره در نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد به ۱۰ ایده برتر مبلغ ۵ میلیون ریال حواله خرید کتاب اهدا می‌شود.