پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های شهرداری در پایتخت

  معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران اعلام کرد: پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌ای شهرداری تهران بیش از ۸۰ درصد است. به گزارش ایسنا ناصر امانی در حاشیه گزارش نظارتی ۹ ماهه پروژه‌های تملک دارایی – سرمایه‌ای سال ۹۴ شهرداری تهران گفت: در حال حاضر درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی تهران حداقل ۸۰ درصد است و هیچ […]

 

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران اعلام کرد: پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌ای شهرداری تهران بیش از ۸۰ درصد است.

به گزارش ایسنا ناصر امانی در حاشیه گزارش نظارتی ۹ ماهه پروژه‌های تملک دارایی – سرمایه‌ای سال ۹۴ شهرداری تهران گفت: در حال حاضر درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی تهران حداقل ۸۰ درصد است و هیچ پروژه سرمایه‌ای در تهران نداریم که پیشرفتش کم‌تر از ۸۰ درصد باشد.

وی با اشاره به از دستور کار خارج شدن پروژه‌هایی که زیر ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، گفت: هیچ‌کس در شهرداری قبول ندارد که مناقصات برگزار نشود. وضعیت نسبت به گذشته در سازمان‌ها و مناطق بسیار بهتر از گذشته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران با بیان این‌‌که میزان برگزاری مناقصات در مناطق در ۹ ماهه امسال ۶۰ درصد و در سازمان‌ها نیز ۴۰ درصد بوده است، گفت: عمدتاً یا شرکت‌ها صلاحیت ندارند یا کسی شرکت نمی‌کند که مناقصه‌ای برگزار نمی‌شود.

 

امانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌‌که ۹۰ درصد پروژه‌های شهرداری با پیوست‌های مطالعاتی اجرایی می‌شود، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ در خصوص پروژه‌های تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرداری تهران در سال ۹۵ گزارشی ارایه خواهم کرد و خواهید دید که میزان پیشرفت در این بخش بیش‌تر از زمان‌های گذشته است.