۴۱۶۷ مزایده – شرکت عمران شهر جدید پرند – تکمیل مسجد حضرت ولی عصر

تجدید آگهي مناقصه عمومي (همراه با ارزیابی کیفی) شماره ۱-۷  شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نسبت به تکمیل مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در جنوبغربی فاز ۵ شهر جدید پرند تا سقف ۷۰ درصد تهاتر از اراضي و […]

تجدید آگهي مناقصه عمومي (همراه با ارزیابی کیفی)

شماره ۱-۷

 شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نسبت به تکمیل مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در جنوبغربی فاز ۵ شهر جدید پرند تا سقف ۷۰ درصد تهاتر از اراضي و مستحدثات در شهر جديد پرند را حسب مشخصات ذيل به پيمانكار واجدِ شرايط كه داراي حداقل رتبه ۵ ابنیه و ظرفيت آزاد، بر اساس بخش‌نامه شماره ۴۰۴۲۴۵/۹۹ مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۹ و بخش‌نامه ۵۷۶۷۵۶/۹۵ مورخ ۳۱/۰۳/۹۵ و ۱۹۴۰۹۲/۱۴۰۰ مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰ و ۵۹۶۲۶۷/۱۴۰۲ مورخ ۰۷/۱۱/۱۴۰۲ و نامه ۴۴۰۳۴ مورخ ۰۲/۰۲/۱۴۰۳ از سازمان برنامه و بودجه كشور می‌باشند را با شماره سیستمی ۲۰۰۳۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۲۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی، واگذار نماید:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه­گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یادشده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

جمع كل برآورد: ۳۰۰٫۲۱۰٫۱۵۱٫۴۸۱ ریال (بر اساس فهارس بهاي سال ۱۴۰۳)

نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌اي (با ارزيابي كيفي)

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۱۵٫۰۱۰٫۵۰۷٫۵۷۴ ریال حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و همچنین اصلاحیه آن به شماره ۵۲۱۱/ت ۵۷۵۹۲ هـ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيدگرديده است.

الف ) چاپ آگهی نوبت اول درروزنامه ایران و مناقصه مزایده مورخ ۰۱/۰۷/۱۴۰۳ چاپ آگهی نوبت دوم درروزنامه ایران مورخ ۰۲/۰۷/۱۴۰۳ می باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روزیکشنبه مورخ ۰۱/۰۷/۱۴۰۳ تا روز شنبه مورخ ۰۷/۰۷/۱۴۰۳ از سامانه مذکور می باشد.

پ ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۳/۰۷/۱۴۰۳ باشد.

ت) آخرين مهلت ارسال اصل پاکت الف (تضمین) به صورت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۳/۰۷/۱۴۰۳ به دبیر خانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین)، پاکات ب و ج گشایش نمی­گردد)

ث) تاريخ گشایش پيشنهادها: مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می توانند با تلفن ۵۶۷۹۰۰۵۴-۰۲۱ با داخلی ۱۵۳ بابت اسناد و بابت مسایل فنی با آقای مهندس چهاردلی با شماره موبایل ۰۹۰۵۲۲۳۸۸۹۴ تماس حاصل نمایید.

توجه مهم : مهر و امضای دیجیتال اسناد ارزیابی کیفی و پاکت های (ب) و (ج) با استفاده از نرم افزار مهر و موم الزامی می باشد .

 

شرکت عمران شهر جدید پرند