۴۱۶۹ مناقصه – شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان – عملیات بهسازی قطعه ۴ محور تربت‌حیدریه- سنگان

 آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در نظر دارد به‌منظور تحقق انتخاب پیمانکاران توانمند و صلاحیت‌دار برای انجام عملیات بهسازی قطعه ۴ محور تربت‌حیدریه- سنگان در قالب دو پروژه به شرح جدول ذیل نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی اقدام […]

 آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در نظر دارد به‌منظور تحقق انتخاب پیمانکاران توانمند و صلاحیت‌دار برای انجام عملیات بهسازی قطعه ۴ محور تربت‌حیدریه- سنگان در قالب دو پروژه به شرح جدول ذیل نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌ها و پیمانکاران دارای شرایط جهت شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می‌آید.

۱- موضوع مناقصه: تعریض محور و احداث باند دوم شامل عملیات زیرسازی و روسازی تا سطح اسفالت و احداث ابنیه فنی کوچک و پل بزرگ و ایمن‌سازی و نصب تابلو و علائم در قسمت یک و دو به شرح:

ردیف شرح عملیات موضوع مناقصه مبلغ تضمین (ریال) مدت‌زمان اجرا
۱ عملیات بهسازی قطعه ۴ محور تربت‌حیدریه- سنگان از کیلومتر ۵۳۰+۲۱ الی ۹۰۰+۲۹ ۴۶,۰۸۰,۶۰۵,۵۱۴ ۱۲ ماه
۲ عملیات بهسازی قطعه ۴ محور تربت‌حیدریه- سنگان از کیلومتر ۹۰۰+۲۹ الی ۵۳۰+۳۳ ۳۷,۳۱۵,۸۲۵,۲۹۷ ۱۲ ماه

۲- شرایط صلاحیت موردنیاز متقاضیان شرکت در مناقصه:

  • داشتن حسن سابقه
  • دارا بودن پروانه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری با رتبه حداقل ۲ از سازمان برنامه‌وبودجه
  • داشتن تجربه، دانش و توان فنی و اجرایی در زمینه عملیات راه‌سازی و ابنیه فنی
  • داشتن توان مالی و تجهیزات و ماشین‌آلات متناسب با عملیات موضوع فراخوان
  • ارائه ضمانتنامه معتبر شرکت در مناقصه

۳- آدرس مناقصه گزار: نشاني خواف، منطقه سنگان، کیلومتر ۱۱ بلوار توسعه (رجکو)، روبروی معدن دولتی، تلفن ۲۷-۵۴۲۳۱۹۲۱-۰۵۱ داخلی ۵۲۵۲ فکس: ۵۴۲۳۱۹۲۸-۰۵۱ واحد امور قراردادها- شماره موبایل ۰۹۳۵۶۲۰۳۷۲۸

۴- متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۳ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ جهت دریافت اسناد با معرفی‌نامه به آدرس مناقصه گزار مراجعه نمایند. همچنین امکان ارسال اسناد از طریق پست الکترونیکی پس از ارائه درخواست کتبی امکان‌پذیر می‌باشد. آدرس پست الکترونیکی جهت ارسال درخواست کتبی اسناد A.SHIROJAN@SANGANCO.IR می‌باشد.

 ۵- متقاضیان پس از دریافت اسناد فراخوان می‌بایست حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۳ نسبت به تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی و اسناد مناقصه (هرکدام در پاکات جداگانه و در یک لفاف واحد) به صورت پستی و یا حضوری به آدرس مناقصه گزار اقدام و رسید دریافت نمایند. به پیشنهادات دریافت شده پس از تاریخ فوق‌الذکر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • آخرین زمان بازدید از محل اجرای پروژه و ارسال سؤالات و ابهامات از طرف مناقصه گران مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۳ می‌باشد.
  • آخرین زمان پاسخگویی به سؤالات و ابهامات از سوی مناقصه گزار مورخ ۲۱/۰۷/۱۴۰۳ می‌باشد.

۶- پاکات در ساعت ۱۴:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۳ در محل دفتر کارفرما گشایش خواهد شد. حضور نمایندگان شرکت‌ها در جلسه گشایش با معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد.

۷-در فرآیند گشایش پاکات و انتخاب پیمانکار با تشخیص کارفرما، هرمتقاضی صرفاً در یک پروژه امکان برنده شدن و انعقاد قرارداد خواهد داشت و مناقصه گران ضمن امضای اسناد مناقصه حق هرگونه اعتراضی در این خصوص را از خود سلب می‌نمایند.